خبرهای داغ:
سخنگوی سپاه شهدای آذربایجان غربی:

بسیج یکی از مهم‌ترین برکات انقلاب اسلامی است

سخنگوی سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بسیج یکی از مهم‌ترین برکات انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۲۹۶۲۳۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

سرهنگ پاسدار یوسف شاکر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: بسیج یکی از مهم‌ترین برکات پیروزی انقلاب به شمار می‌رود چرا که در همه زمینه ها منشاء خیر و برکت بوده است.
وی فرا رسیدن هفته بسیج را به اقشار مختلف مردم تبریک گفت و ضمن ابراز تاسف از اینکه امسال به دلیل شرایط خاص به وجود آمده ناشی از شیوع کرونا، امکان برگزاری مراسمات مختلف وجود ندارد، اضافه کرد: ولی اجازه نخواهیم داد، این بیماری منحوس برنامه‌های بسیج را تحت الشعاع قرار دهد و در این راستا از ظرفیت فضای مجازی استفاده می‌کنیم.
این مسئول با بیان اینکه با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج در دوران مبارزه با کرونا اتفاقات فرخنده‌ای رخ داد، اضافه کرد: توزیع بسته‌های معیشتی، راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و ملزومات بهداشتی و ضدعفونی معابر عمومی گوشه‌ای از این اقدامات بود.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدای آذربایجان غربی، با بیان اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همیشه بر نقش مردم و اهمیت حیاتی آن در تأمین سلامت و موفقیت نظام تأکید می کردند، ادامه داد: بنابراین با بهره‌گیری از ظرفیت نهفته در مردم برای مبارزه با این بیماری منحوس و بالا بردن مقاومت مردم شتافتیم.
وی با بیان اینکه، برکات این شجره طیبه و عطر دلاویز شکوفه‌های آن، در طی بحران‌های سال‌های اولیه انقلاب و جنگ تحمیلی و بعد از آن به سراسر میهن اسلامی اشاعه یافته است، اضافه کرد: امروز تفکر و روحیه بسیجی در جای جای میهن اسلامی وجود دارد.
این مسئول تاسیس سازمان بسیج مستضعفین را نمونه بارزی از جهان بینی و تدبیر آن پیر فرزانه دانست و گفت: این موضوع نشان می‌دهد وجود این نهاد انقلابی تا چه اندازه ضروری بوده است و فقط امام خمینی متوجه آن بودند.
وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه بسیج این مدرسه عشق با زعامت مقام معظم رهبری هر روز یکی از قله‌های افتخار را فتح می‌کند، اظهار کرد: یک روز در در دفاع مقدس، روز دیگر در عرصه سازندگی و جنگ نرم نقش آفرینی کرده و امروز در عرصه مبارزه با ویروس منحوس کرونا خوش درخشیده است.
انتهای پیام

ارسال نظرات