مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ارومیه:

امیدآفرینی مهم‌ترین رسالت بسیجی در برهه کنونی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: امیدآفرینی مهم‌ترین رسالت بسیجی در برهه کنونی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۲۹۶۲۴۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

 حجت الاسلام محمد رستمی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه فرا رسیدن هفته بسیج را به اقشار مختلف مردم تبریک گفت و اظهار کرد: خدمت به آحاد جامعه و امیدآفرینی مهم‌ترین رسالت بسیجی در برهه کنونی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: رسالت اصلی بسیج از بدو تاسیس تاکنون ایجاد امید در جامعه بوده است که خوشبختانه در این زمینه نیز خوش درخشیده است ولی با توجه به مشکلاتی که به لحاظ مالی، معیشتی و از حیث سلامتی در جامعه به وجود آمده است، لزوم امیدآفرینی این روزها بیش از پیش در کانون توجه قرار گرفته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: دفاع از دین مبین اسلام، امنیت کشور، محرومیت‌زدایی، سازندگی، مقابله با توطئه‌های داخلی خارجی و داخلی، سلب آرامش از دشمنان از جمله ماموریت‌های بسیج و بسیجی به شمار می‌رود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه طلب شهادت از خداوند متعال، فداکاری در راه حفظ امنیت کشور، ایثارگری، ایمان، اقتدار و ایستادگی را مهم‌ترین ویژگی‌های یک بسیجی دانست.

رستمی ضمن ابراز خشنودی از اینکه یک بسیجی واقعی و انقلابی در تمام صحنه‌ها حضور فعال و اثرگذار دارد، اظهار کرد: امروز مردم با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند، بنابراین بسیجیان با برپایی رزمایش کمک مومنانه در راستای یاری رساندن به اقشار بی‌بضاعت گام برمی‌دارند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار