علی میرزایی گفت:پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز شهرستان با هدف کاهش آسیب های اجتماعی تشدید می شود.
کد خبر: ۹۲۹۶۳۸۱
|
۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه فرماندار ساوه به تشریح جزئیات نشستی که با حضور اعضای شورای تامین شهرستان و برخی مسئولان در منطقه امامزاده یحیی (ع) موسوم به محله پیغمبری‌ها با هدف بررسی مشکلات و آسیب‌های اجتماعی این منطقه برگزار شد، اشاره و اظهار کرد: رفع مشکلات مناطقی از شهر که با آسیب‌های اجتماعی مواجه هستند از جمله برنامه‌های سپاه ناحیه ساوه در هفته بسیج است و بر این اساس این جلسه مصوبات خوبی را به دنبال داشت.

وی بیان کرد: مقرر شد تا شورای اسلامی و شهرداری ساوه نسبت به اصلاح فضای محیطی نظیر سنگفرش معابر و محوطه امامزاده اقدام کنند. همچنین با تعامل اداره اوقاف و میراث فرهنگی موضوع مرمت امامزاده در دستور کار قرار می‌گیرد.

فرماندار ساوه تصریح کرد: موضوع مهم پاکسازی و عاری کردن این منطقه از افرادی که اقدام به شرارت کرده و آسیب‌های اجتماعی را بوجود می‌آورند از مهمترین مصوبات بود که مقرر شد نیروی انتظامی نسبت به پاکسازی این نقطه آلوده و جرم خیز شهر اقدام کند.

وی طرح اداره بهزیستی و کمیته امداد درخصوص تقویت مرکز نیکوکاری و طرح کمک مومنانه را از دیگر مصوبات دانست و افزود: اجرای طرح‌های جهادی سپاه در حوزه فرهنگی با تقویت فعالیت پایگاه مقاومت از دیگر مصوبات بود.

میرزایی خواستار اقناع افکار عمومی برای تقویت بنیان‌های فرهنگی توسط متولیان امر شد وافزود: مصوبات این نشست تا بهمن ماه اجرایی خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه نیز گفت: برنامه "هر پایگاه یک خدمت" از جمله برنامه‌های هفته بسیج است که این برنامه در محله امامزاده یحیی (ع) برگزار و مطالبات مردم در حوزه آسیب‌های اجتماعی مطرح شد و تصمیمات لازم برای حل مشکلات اتخاذ شد.
ارسال نظرات