فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان در پی شهادت اولین شهید مدافع سلامت شهرستان ماهنشان، بسیجی گرانقدر امین الله عروجی، پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۹۶۴۱۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ سرهنگ دوم پاسدار مصطفی ملکی در پی شهادت چهارمین مدافع سلامت استان زنجان و اولین شهید مدافع سلامت شهرستان ماهنشان، بسیجی گرانقدر امین الله عروجی، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:


«إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ»

هر مسلمانی که به گروهی از مسلمانان خدمت کند خداوند متعال به تعداد آنان، خدمتگزارانی را در بهشت به او عطا خواهد کرد. "رسول اکرم (ص) "

شکوه و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت دلیرمردانی است که در مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت آموختند؛ مردانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات به دعوتگاه یار شتافتند و برگ برگ دفتر هستی را با نام و یاد خود جلوه‌ای دیگر بخشیدند.

خبر شهادت خادم و دلسوخته به سلامت مردم «بسیجی بزرگوار امین الله عروجی» در این روز‌هایی که ویروس کرونا مردم را در تنگنا قرار داده است، بسیار سخت و موجب اندوه و تاسف گردید، امّا در عین حال پرکشیدن کسانی که دل در گرو حق تعالی دارند و مشتاقانه و بی ادعا برای مردم خدمت می‌کنند و در این راه برای رضای خدا جانشان را فدا می‌کنند شکوه و عظمت دارد و چنین است که همواره برای مؤمنان و مشتاقان خدمت خالصانه در‌های شهادت باز است و لقاء پروردگار در انتظار آنان است.
خاطره خدمات ارزشمند این بسیجی بزرگوار به ویژه به بیماران کرونایی برای همیشه در یاد و خاطره مردم قدرشناس شهرستان ماهنشان باقی می‌ماند و اجر عظیم فداکاری‌های آن گرانقدر نزد خدای سبحان محفوظ خواهد بود.

بی شک تلاش‌های کارکنان حوزه سلامت در خدمات رسانی به مردم که با ایثار همراه بوده، جلوه‌هایی از مسئولیت پذیری جامعه پزشکی، پرستاری و عوامل اجرایی در بیمارستان‌ها را به نمایش گذاشته است.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت مجدد شهادت پرافتخار شهید مدافع سلامت، برادر امین الله عروجی به خانواده معظم شهید و تمامی رزمندگان و زحمتکشان عرصه بهداشت و درمان، از درگاه پروردگار متعال برای آن شهید سعید علو درجات و رحمت و مغفرت واسعه الهی برای بازماندگان و همرزمان ایشان، شکیبایی و اجر عظیم و توفیق تداوم سیره نورانی شهدای گرانقدر در پاسداری از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی، تحت توجهات خاصه حضرت ولیعصر (عج) و زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) را مسئلت می‌نمایم.

سرهنگ دوم پاسدار مصطفی ملکی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ماهنشان
ارسال نظرات