خبرهای داغ:
همزمان با هفته بسیج

حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) در جمع مردم سرخه

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان در جمع مردم شهیدپرور شهرستان سرخه حضور یافت.
کد خبر: ۹۲۹۶۵۶۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷

بسيج به عنوان بدنه فعال ملت و مجموعه انقلاب با گستره متفاوت و حضوری اثربخش در خلأها و عرصه‌های مختلف كشور و انقلاب اسلامی است.

همه‌ی جوانان، همه‌ی انسان‌ها و همه‌ی مردان و زنانی که در این کشور، دلشان با نور ایمان، منوّر است، در قبال مسؤولیت عظیمی که بر دوش ملت ایران نهاده شده است، احساس وظیفه می‌کنند. این پرچم پرافتخاری که دست ملت ایران سپرده شده است، یعنی پرچم سربلندی اسلام، پرچم عزّت اسلام، پرچم نام‌آوری و شکست ناپذیری اسلام؛ این‌ها امروز دست ملت ایران است. همه‌ی کسانی که نسبت به این وظیفه‌ی بزرگ، احساس مسؤولیت می‌کنند، در حقیقت بسیجی هستند. هرجا وظیفه‌ای باشد، انسان بسیجی در میدان آن وظیفه، حاضر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با آغاز بزرگداشت هفته بسیج که یادآور سلحشوری ها و دلاورمردی های مردان بزرگی است؛ شهرستان سرخه فضایی پرشور بجهت یادآوری دلاورمردی های مردان انقلاب فراهم آورده است.

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد استان سمنان در بین بسیجیان شهرستان سرخه حاضر شدند و روند فعالیت آن ها در ایستگاه های سلامت را جویا شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها