خبرهای داغ:
بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی از آغاز فعالیت کانون بسیج رسانه اهر با معرفی علی حصاری بعنوان مسئول، همزمان با هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۶۵۷۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بر این اساس و با طی مراحل لازم همچون شناسایی گروه‌های یازده‌گانه جامعه هدف بسیج رسانه در شهرستان طی چند ماه گذشته، کانون بسیج رسانه شهرستان اهر تاسیس و سرهنگ پاسدار موسی صفی، فرمانده سپاه ناحیه اهر، طی حکمی، علی حصاری را بعنوان سرپرست بسیج رسانه این شهرستان منصوب کرد.

حصاری که پیش از این مسئولیت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان را برعهده داشت، کار رسانه ای را از نشریات دانش‌آموزی و دانشجویی آغاز کرده و از فعالان رسانه و فضای مجازی شاخص استان در حوزه تعلیم و تربیت طی سال های اخیر بوده است.

تعامل با رسانه‌های جمعی و اجتماعی اعم از مکتوب، برخط، دیداری و شنیداری و ارتباط با مستمر با فعالان رسانه‌ای جهت تقویت جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی و نقش آفرینی موثر در مقابل خط تحریف و جنگ نرم دشمن مهمترین ماموریت سازمان بسبج رسانه در گام دوم انقلاب اسلامی است و بر همین اساس بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی توسعه فعالیت‌های خود در گستره جغرافیای استان را دنبال می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها