معاون سیاسی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان:
معاون سیاسی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه بسیج دانشجویی یکی از ضروری ترین تشکل هاست گفت: پاسداری از اصول انقلاب اسلامی از ماموریت های بسیج دانشجوی و طلبه است.
کد خبر: ۹۲۹۶۶۲۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، به میزبانی بسیج دانشجویی شهرستان میناب ویژه برنامه سالروز تشکیل بسیج دانشجویی با حضور جواد بیژنی معاون سیاسی سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان برگزار شد.


بیژنی با اشاره به پیام امام خمینی رحمت الله علیه در دوم خرداد آذر ماه ۱۳۵۷ اظهار کرد: این پیام زمانی صادر می شود که جنگ سخت تمام شده و ولی امام به بسیجیان اعلام می‌کنند که کار شما به پایان نرسیده است و باید بسیجیان جهان اسلام در فکر حکومت جهانی باشند.


وی با تاکید بر اینکه امروزه بسیج دانشجویی یکی از ضروری ترین تشکل هاست، گفت: با توجه به اینکه بسیج دانشجویی و طلبه تنهاقشری هستند به دست ولی فقیه تشکیل شده‌اند، پاسداری از اصول انقلاب اسلامی از ماموریت های این دو قشر است.


معاون سیاسی سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان یادآور شد: امام خمینی رحمت الله علیه در این آخرین پیام خود فرمودند: اگر مسئولین از شما بسیجیان غافل شوند، به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت.


بیژنی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: اولین توسعه امام رحمة الله علم آموزی و دانش است و رهبری انقلاب نیز مسئله معنویت و اخلاق در تأکید فراوان دارند بنابراین کار برای رضای خدا انجام دهید.


وی با تاکید بر اینکه کلاس اخلاق معنویت داشته باشید، بیان کرد: از آنجایی که اخلاص و معنویت موتور محرک در بسیج و مغز تشکیلات است. یکی از راههای تقویت معنویت این است که کتاب خاطرات شهیدان و ایثارگران را بخوانید.


معاون سیاسی سپاه امام سجاد علیه السلام با بیان این که دانایی، وظیفه دانشجوی انقلابی است اظهار کرد: آشنایی با حوادث گذشته یکی از شاخص‌های مهم امید و آینده است.


بیژنی با تاکید بر اینکه جهاد و امید بخشی از مهمترین کارهای دانشجوی انقلابی است، خاطرنشان کرد: نیروهای جوان در هر جایی از انقلاب و کشور با آن نیاز داشت باید در صحنه حاضر شود،امروزیکی از نیازهای فوری جامعه امروز، تبیین و روشنگری است.

ارسال نظرات