خبرهای داغ:
در آستانه ولادت امام حسن عسکری (ع)؛

توزیع 1200 بسته گوشت بین جامعه هدف شهرستان‌های قزوین

حجت‌الاسلام رمضانی با اشاره به اجراي طرح توزيع گوشت قرباني ميان نيازمندان استان قزوين گفت: در اين راستا 1200 بسته گوشت ميان خانواده‌هاي محروم شهرستان‌هاي اطراف قزوين توزيع شد.
کد خبر: ۹۲۹۶۶۶۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷

حجت الاسلام و المسلمین علی رمضانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: در راستای طرح مواسات و همدلی مومنانه یک هزار و 200 بسته گوشت قربانی یک و نیم کیلویی در روز ولادت امام حسن عسکری(ع) در بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

وی با بیان اینکه این سومین دوره از توزیع گوشت در استان می باشد بیان کرد: در راستای اجرای رزمایش مومنانه به خانواده های نیازمند ،آسیب دیده از کرونا، بی سرپرست و غیره توزیع می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت :این طرح خدا پسندانه که با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد، موسسه حضرت خدیجه(س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا صورت گرفته که توسط مدیران کانونهای فرهنگی هنری شناسایی شده اند توزیع می شود.

وی در پایان افزود: این بسته های گوشت درشهرستان های قزوین، تاکستان، بوئین زهرا و آوج توزیع می شود و امیدورایم که این طرح دراستان ادامه دار باشد.

۱۰۱۰ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها