خبرهای داغ:
 فرمانده انتظامی شهرستان فامنین خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان فامنین، از کشف ۹۵ راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۶۷۵۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
کشف ۹۵ رأس دام قاچاق در فامنینسرهنگ علی حسن حیدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان فامنین در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، با پایش محور‌های مواصلاتی و در اجرای ایست و بازرسی مقطعی به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۹۵ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز که ارزش آن‌ها توسط کارشناسان ۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین با اشاره به اینکه دام‌های مکشوفه به اداره دامپزشکی منتقل شد، گفت: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند.

*کشف خودروی مسروقه در فامنین

وی گفت: همچنین ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان فامنین حین گشت‌زنی در سطح حوزه، به یک دستگاه خودرو پژو پارس فاقد پلاک که به صورت بلاصاحب در حاشیه جاده (فامنین-همدان)، پارک شده بود مشکوک شدند.

حیدری افزود: با استعلام از مرکز مشخص شد، این خودرو دارای سابقه سرقت از استان قزوین است که اقدامات قانونی در راستای شناسایی سارق و تحویل خودرو به صاحب اصلی آن در حال انجام است.

وی بیان کرد: در ماموریت دیگری، ماموران پلیس آگاهی شهرستان یک سارق دوربین‌های مدار بسته را دستگیر کردند و پس از کشف اموال مسروقه، متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین با اشاره به این که رعایت نکات ایمنی از مهمترین راه‌های پیشگیری از سرقت است، گفت: شهروندان هشدار‌های پلیس را جدی گرفته و وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مانند دزدگیر و قفل فرمان مجهز کنند.

*دستگیری ۳ خرده فروش مواد مخدر در فامنین

وی با اشاره به دستگیری سه خرده فروش مواد مخدر بیان داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی طرح برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر در روز گذشته توسط یگان‌های انتظامی شهرستان فامنین اجرا شد.

حیدری افزود: در اجرای این طرح، سه خرده فروش مواد مخدر دستگیر و مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین در پایان گفت: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات