خبرهای داغ:

دیدار با بانوی کارآفرین خوزستان مادر شهیدان فرجوانی

کد خبر: ۹۲۹۶۸۰۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷

به منظور تکریم خانواده معظم شهدا با هماهنگی مهندس خانچی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان خوزستان دیدار جمعی از بانوان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با مادر شهیدان حاج اسماعیل و ابراهیم فرجوانی صورت گرفت.

 

در این دیدار سرکار خانم عصمت احمدیان مادر شهیدان فرجوانی ضمن ابراز خرسندی و خیرمقدم از حضور همه عنوان کرد:
زنان از گذشته تاکنون در کنار مسئولیت‌های خطیر مادری، خانه داری و فرزندپروری ،در اجتماع نیز نقش بسزا و تاثیرگذاری دارند.

 در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که ؛ مادران شهدا و ایثارگران با صبر خود فضایی را در یک منطقه محدودی به وجود آوردند، که در آن فضا جوان ها و مردان را به حضور مصمم تشویق می‌کردند و این مسئله در سراسر کشور گسترده بود و نتیجه این شد که فضای کشور ما یکسره فضای مجاهدت فداکاری و گذشت شد.

سپس همگی حضار از تلاش ها و فعالیتهای اجتماعی این مادر شهید تقدیر و تشکر کردند و ایشان را به عنوان مادری صبور و فداکار الگو قرار دادند .
در پایان این دیدار از کارگاه خیاطی، دوزندگی ، بافندگی و محصولات تولیدی مادر شهید که در راستای کارآفرینی و اشتغال زایی فعالیت می‌کند بازدید شد.

 

قدردانی همسر شهید تقوی فر از گروه جهادی شهید سیدحمید تقوی فر

همچنین جمعی از اعضای گروه جهادی شهید سیدحمید تقوی فر با حضور در منزل این شهید با خانواده ایشان دیدار کردند.

در این دیدار گزارشی از فعالیتهای این گروه توسط مهندس محمد خانچی مسئول سازمان بسیج صنعت و معدن استان خوزستان ارائه شد و با اهدای لوح یادبود،از خانواده سردار شهید تقوی فر تجلیل شد.

پروین مرادی همسر شهید نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های این گروه جهادی به بیان خاطراتی از آن شهید سرافراز پرداخت.

سردار سرتیپ پاسدار شهيد حاج سيدحميد تقوی فر از مؤسسین حشدالشعبی عراق و فرماندهان مهم محور مقاومت و از شهدای مدافع حرم بود که در سال ۹۳ در منطقه بلد به شهادت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها