در بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان بوشهر مطرح شد:
نهضت استادی بسیج استان بوشهر در بیانیه‌ای که به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج صادر شد، آورده است: از درون تفکر بسیجی حاج قاسم‌ها و همدانی‌ها و همت‌ها و عماد مغنیه‌ها و... بیرون می‌آیند.
کد خبر: ۹۲۹۶۸۲۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹

 به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج،کانون بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر به مناسبت هفته بسیج بیانیه ‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسیج، شاگرد مدرسه عشقی است که با نگاه به چشم پیر و رهبرش، راه می‌جوید

به نام خدا


بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه‌ی مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نموده اند. امام خمینی(ره)

در دنیایی که تمام تلاش آدم‌های دنیاطلبش، کسب مادیات و تعینات آن است، روش و مسلک آدم‌هایی که تن به آن نمی‌دهند یا در راه آزادی و رهایی از اسارت طاغوت و طاغوتیان سر می‌دهند و یا مال، از بهترین مرام‌هایی است که بشریت به خود دیده و به امضا رسانیده که این مرام در دنیا به نام بسیج ثبت و ضبط شده است.

زمانی که برای دفاع از وطن گوشت و پوست و جان و تمام دارایی خود را در طبق اخلاص گرفتند و این زمان که در برابر مستکبرین، ایستاده‌اند و در جبهه‌هایی دیگر گام می‌دارند. از درون این تفکر استکه حاج قاسم‌ها و همدانی‌ها و همت‌ها و عماد مغنیه‌ها و... بیرون می‌آیند که در شجاعت و  تهذیب کم نگذاشته‌اند.
آغاز دوباره هفته‌ای است که رزم و بزم را دل‌ها می‌شکوفاند. رزم در برابر یاوه‌گویان و بزم در دل‌های مظلومین عالم.

بسیج، شاگرد مدرسه عشقی است که با نگاه به چشم پیر و رهبرش، راه می‌جوید، راهی که نه تاکنون اشتباه و بوده و نه اشتباه خواهد بود. این راه گاهی به قلم می‌رسد، قلمی که مشق آن رهایی مردم ستمدیده از یوغ ستم ستمکاران و رهایی از اندیشه غالب اسلام‌گریزی که در عالم برای ایران ستیزی توسط همان حاکمان تزویر و سالوس‌گری نقش بسته شده است.

بسیج، ستاره سماواتیان در زمین است و صاعقه مرگ ستمگران زمان، سلاح رهایی محرومان است و سوهان روح مستکبران، سنگرنشین سفره هفت‌سین باصفای آزادی است. مرد سنگر و سجاده و سپیده و سبزه و سرخرویی و ستم سوزی . نام و نشان زنجیری بر پر پرواز در آسمان بیکران معنویتش است.

تنها اقیانوس بی‌پایان معنا، آسمان نامحدود،« مدرسه عشق » مفهوم و آیینه وسیع باطن و مضمون می‌تواند جلوه‌ای از جمال سیرت و خورشید صورت بسیج را به تماشا بگذارد. فقط قاب عالی‌ترین مضامین و صفات انسانی می‌تواند، عکس زیبای لحظه‌ها را در سینه و آغوش گرم خود بگیرد. لشکر مخلص خدا  ماندگار، زلال و پاک.
هفته بسیج یادآور باور و ارزش‌ها، یادآور نیکی و خوبی‌ها یادآور مبارکی و فرخندگی‌ها، یادآور اصالت و ایرانیبودن‌ها یادآور خون و قلم و سازندگی‌ها، یادآور آبرو و شجاعت بر تمامی مردم ایران به ویژه دانشگاهیان عزیز ایران و استان بوشهر مبارک باد.


بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر

 

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان بوشهر

ارسال نظرات