جانشین فرمانده سپاه شهرستان راسک:

بسیج برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری آماده است

جانشین فرمانده سپاه شهرستان راسک گفت: بسیج همچون گذشته در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری آماده بوده و در این راه از این تلاشی دست بر نمی دارد.
کد خبر: ۹۲۹۶۹۰۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸

 بسیج برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری آماده استبه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از راسک، سرهنگ پاسدار محسن جهانتیغ، جانشین فرمانده سپاه شهرستان راسک در دیدار پاسداران و بسیجیان با امام جمعه این شهرستان کل به مناسبت هفته بسیج انجام شده بود اظهار داشت: بسیج شجره طیبه ای بود که امام راحل در راستای حراست از انقلاب اسلامی آن را بنا کرد.

وی افزود: این نهاد مقدس در طول ۴۰ سال گذشته در تمام عرصه های دفاع از انقلاب حضور فعال داشته است به گونه ای که اگر بسیج در طول این سالیان نبود شاید انقلاب با مشکلات جدی روبرو می شد و مسیر آن منحرف می شد.

وی با بیان گزارشی از اقدامات انجام شده در طول هفته بسیج اظهار داشت: مجموعه سپاه شهرستان برای گرامیداشت این هفته اقدامات مختلفی را برنامه ریزی کرده که شامل سرفصل های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و محرومیت زدایی می شود.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان راسک تصریح کرد: مهم ترین اقدام بسیجیان در طول این هفته مقابله با بیماری منحوس کرونا است که برای آن اقدامات زیادی برنامه ریزی شده است.

جهانتیغ در پایان خاطرنشان کرد: بسیج همچون گذشته در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری آماده بوده و در این راه از این تلاشی دست بر نمی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات