خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج؛

رنگ آمیزی قبور مطهر شهدا در لردگان

فرمانده حوزه مقاومت بسیح حضرت زینب (سلام الله علیها) خواهران لردگان گفت: رنگ آمیزی قبور مطهر شهدا از برنامه های ارزشمندی است که بصورت خودجوش و در قالب گروه جهادی انصار الفاطمه صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۲۹۷۰۶۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت هفته بسیج قبور مطهر شهدای لردگان به همت بسیجیان گروه جهادی پایگاه انصار الفاطمه رنگ آمیزی شد، به همین مناسبت فرمانده حوزه مقاومت بسیح حضرت زینب (سلام الله علیها) خواهران لردگان در گفتگو با خبرنگار ماگفت: چند تن از خواهران بسیجی جهادگر با هدف خدمت و احترام به شهدا اقدام به این امر زیبا و ارزشمند کردند.

وی افزود: هر ساله خواهران بسیجی در حوزه بسیج برنامه های ارزشمندی را به مناسبت هفته بسیج اجرا می کنند و رنگ آمیزی قبور مطهر شهدا هم از برنامه های خوبی است که بصورت خودجوش و در قالب گروه جهادی انصار الفاطمه صورت گرفته است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیح حضرت زینب (سلام الله علیها) لردگان در ادامه گفت: شهدای دفاع مقدس، مدافع وطن و مدافع حرم گنجینه های ارزشمندی از ایثار، شجاعت، میهن دوستی و ولایتمداری هستند که باید درسی باشند برای نسل جوان و وظیفه ما و همه بسیجیان عزیز نیز نهادینه کردن چنین اقدامات و فرهنگ های ناب اسلامی در جامعه است.

وی در پایان تصریح کرد: ان شاءالله بتوانیم با این حرکت جهادی هر چند کوچک، قدمی در راستای تجلیل از شهدای گرانقدر برداریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار