خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه غدیر تبریز:

بسیج پرچم‌دار نابودی رژیم غاصب صهیونیستی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ویژه غدیر تبریز گفت: بسیج پرچم‌دار نابودی رژیم غاصب صهیونیستی است و به یاری خداوند متعال، این غده سرطانی را به خاک مذلت خواهد نشاند.
کد خبر: ۹۲۹۷۰۷۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام رحیمعلی طالعی در نشست ویژه هفته بسیج ضمن تبریک هفته بسیج افزود: بسیج، معجزه انقلاب اسلامی است و  قشری است که از مردم بوده و برای مردم، با شاه‌بیت ایثار، شهادت، جهاد، انقلابی گری، به عنوان حافظ مردم و نظام اسلامی، جانفشانی می‌کند.

 وی اضافه کرد: بسیج یادگار امام راحل است؛ و شجره طیبه‌ایست که در عرصه مقاومت و پایمردی در برابر نظام سلطه جهانی ، خوش درخشیده است.

 حجت الاسلام طالعی ادامه داد: صدور فرمان تاسیس بسیج مردمی، از سوی امام امت(ره)، نشان از درایت حکیم فرزانه‌ایست، که با آینده نگری خود، میهن اسلامی و نظام انقلابی را بیمه نموده است.

 مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه غدیر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز، کمک های مؤمنانه، دفاع زیستی، دفع فتنه و نقش بر آب کردن نقشه‌های دشمنان داخلی و خارجی، نشان از هوشمندی بسیجیان و فزمانبری از فرمانده معظم کل قوا، در تمامی عرصه هاست .

ارسال نظرات
پر بیننده ها