مسوول بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی برای کمک به خانواده‌های نیازمند در استان آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۹۷۴۲۸
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سرهنگ پاسدار احمد رحمانی امروز در حاشیه آئین نمادین بسته بندی و توزیع کمک های مومنانه در ارومیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: ارزش کمک های انجام شده به ازای هر خانوار به طور متوسط چهار میلیون ریال است که در مناطق محروم روستایی و حاشیه شهرها توزیع می شود.

وی با اشاره به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریالی این کمک های مومنانه، بیان کرد: شناسایی دریافت کنندگان این بسته های معیشتی در قالب کمک های مومنانه توسط پایگاه‌های مقاومت و گروه‌های جهادی انجام شده‌است.

مسوول بسیج سازندگی آذربایجان غربی گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی برخی کسب و کارها طی ۲ مرحله کمک های مومنانه در استان جمع آوری و توزیع شده که در مرحله اول ۳۷۰ هزار بسته کمک و در مرجله دوم ۲۲۰ هزار کمک مومنانه به نیازمندان ارسال شده‌است.

وی اضافه کرد: علاوه بر آنها، توزیع کارت هدیه بین کارگران نیازمند، ذبح و توزیع گوشت گرم قربانی شده توسط خیران، آموزش چهره به چهره درباره پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا بین مناطق محروم و اعزام گروههای پزشکی به مناطق مرزی استان نیز در طی شیوع بیماری کووید ۱۹ در کشور توسط سپاه و بسیج سازندگی و همکاری قرارگاه حمزه سیدالشهدا (س) انجام شده‌است.

از آغاز شیوع ویروس کرونا تا کنون افزون بر ۶۲۵ هزار بسته کمک مومنانه در قالب کمک های معیشتی به خانوارهای نیازمند استان با کمک سپاه و خیرین تهیه و بین نیازمندان مناطق روستایی و حاشیه شهر و حتی داخل شهرها نیز توزیع شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات