امام جمعه بندر خمیر:

بسیج نماد جوان گرایی براساس آموزه های ناب اسلامی است

با حضور حجت الاسلام و المسلمین شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندر خمیر در نمایشگاه قرار گاه های طرح تحول بسیج سراسر استان ، تصریح کرد : روحیه جوان گرایی در بسیج برگرفته از آموزه های اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۹۷۵۰۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،حجت الاسلام شعیب صالحی و میر هاشم خواستار فرماندار شهرستان بندر خمیر از نمایشگاه عملکردی قرار گاه های طرح تحول بسیج بازدید کردند .
در حاشیه این بازدید حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندر خمیر عنوان کرد : یکی از مسائل در تشیکلات بسیج روحیه جوان گرایی است که برخواسته از آموزه های دینی و اسلامی است .
وی ادامه داد: در بیانات بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام(ره ) و رهبر معظم انقلاب اسلامی به مقوله جوان گرایی اهمیت ویژه داده شده و مسئولین را برای جلب مشارکت جوانان تشویق کرده اند .
امام جمعه شهرستان بندر خمیر با بیان اینکه جوان گرایی دو رویکرد را در جامعه به دنبال دارد ، افزود : نخست امید به آینده را در جامعه گسترش می دهد و دوم تفکر جهادی و استکبار ستیزی را نهادینه می کند .
صالحی ادامه داد: بسیجیان فرهنگ جهاد و استقامت را به آحاد مردم نشان دادند و همچنان در همه زمینه ها در صف اول تمام زمینه ها مانند اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و در حال حاضر در راستای کمک به مدافعان سلامت هستند .
وی در قسمت دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد : قرار گاه تحول روستای کشار بالا شهرستان بندر خمیر در واقع یکسال و نیم بیشتر از شروع به فعالیت کرده است و الحمد الله توانمندی های بسیار خوبی را از خود به جای گذاشته است .
امام جمعه شهرستان بندر خمیر گفت : قرار گاه تحول روستای کشار در تمام زمینه ها اعم از اجتماعی ، فرهنگی و حوزه رسانه و اقتصادی و همچنین بهداشت و درمان و کمک های مومنانه و جهش تولید فعالیت های ارزنده ای را داشته است .
میر هاشم خواستار فرماندار شهرستان در حاشیه بازدید از نمایشگاه عملکرد قرار گاه های طرح تحول بسیج بیان داشت : ضمن ارزشمند دانستن نمایشگاه عملکردی قرارگاه تحول محلات پایگاه های مقاومت بسیج استان، از تمامی دست اندرکاران در برپایی این نمایشگاه قدردانی کرد.
وی افزود : قرارگاه تحول محلات حیدر کرار کشار به نمایندگی از شهرستان خمیر در این نمایشگاه حضور دارد.
نمایشگاه عملکردی قرار گاه های طرح تحول بسیج سراسر استان با میزبانی شهرستان بندرعباس به مدت یک هفته دایره است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار