خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک:

حاکمیت تفکر بسیجی در جامعه راه گشاست

کریم پور گفت: مسئولان باید پا جای پای شهدای بگذارند و با پیاده کردن تفکر بسیجی در خود و زیرمجموعه، به نهضت خدمت رسانی به مردم شتاب بیشتری دهند.
کد خبر: ۹۲۹۷۶۲۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اندیمشک، احسان کریم پور امروز (چهارشنبه ۵ آذر) در آئین توزیع کمک های مومنانه که به مناسبت سالروز تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار کرد: ایده امام راحل برای تشکیل بسیج در طول تاریخ بی سابقه بوده است و در هیچ کدام از نظام های مردمی این سابقه وجود نداشته که یک مجموعه مردمی را با این عظمت در اختیار داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز از بسیج به عنوان شجره طیبه یاد می کنند افزود: بسیج نه به عنوان یک جریان صرفا نظامی، بلکه درخت تنومندی است که ریشه آن با خون شهدا آبیاری و باعث قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی اذعان کرد: حکمت این تدبیر امام راحل با حضور بسیجیان در جبهه اخوت و برادری حاکم شد و در جبهه ها همه به دنبال ایثارگری بودند و رزمندگان اسلام نیز موفق شدند با مدیریت صحیح، پی در پی عملیات ها را انجام داده و ضربات سنگینی را بر پیکره دشمن وارد کنند.

کریم پور تصریح کرد: تصور دشمن این بود که قرارداد ۱۹۷۵ الجزایر را پاره می کند و بر اروند رود یا شط العراب مسلط شده و در عرض چند روز خوزستان را به تصرف درآورده و در یک هفته به تهران می رسد.

وی با بیان اینکه با پیدایش بسیج، تمامی این آمال و آرزوهای دشمن به چالش کشیده شد عنوان کرد: بسیجیان مردانه در مقابل دشمن ایستادند و جنگیدند و از نوامیس مملکت خود پاسداری کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک بیان کرد: تفکر بسیجی فقط در خود بسیج و حتی در سپاه و ارتش نبود بلکه هرکسی که این تفکر را داشت بسیجی بود که باعث شد موفقیت های زیادی در جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی به دست بیاید تا ما امروز یکی از قدرت های برتر جهان باشیم.

وی ادامه داد: بسیج در کنار ارتش و سپاه کشور را از توطئه های تجزیه طلبان و منافقان نجات داد و سپس با وقوع جنگ تحمیلی بار دیگر در کنار ارتش و سپاه مردانه در مقابل دشمن ایستاد.

کریم پور اضافه کرد: اعضای بسیج در کنار نیروهای ارتش و سپاه پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور داوطلبانه در دوران دفاع مقدس در برابر نیروهای تا بن دندان مسلح رژیم بعث عراق ایستادگی کردند که کشور ما در این جنگ نابرابر پیروز شد.

وی با بیان اینکه هر کجا که نظام جمهوری اسلامی نیاز به کمک داشته باشد، تشکل مردمی بسیج همچون دوران دفاع مقدس به یاری نظام و مردم می شتابد اظهار کرد: هفته بسیج یادآور دلاورمردی ها و از خودگذشتگی هایی است که در دوران پرا فتخار دفاع مقدس رتبه ممتاز ایثار و شهادت را کسب کرده و به قله رفیع کرامت تکیه داده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: فرهنگ حق طلبانه بسیج مرزهای ارتباطی را یکی پس از دیگری درنوردیده و به الگویی بی بدیل برای آزادی خواهانی در سایر بلاد اسلامی مبدل گشته است که مانند دژی استوار در تقابل با مستکبرین صهیونیستی و مرتجعین زمان منطقه پیروزمندانه ایستاده و نقشه های شوم آنها را خنثی کرده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج امروز قدرتمندتر و منسجم تر از همیشه زمینه فعالیت های خود را گسترش داده و در عرصه های اجتماعی، پزشکی، دفاعی، علمی، سازندگی و حوادث طبیعی با تمام توان تلاش می کند اضافه کرد: بسیج اکنون نیز در عرصه مبارزه با ویروس کرونا از انجام خدمات پزشکی تا انجام ضدعفونی معابر و توزیع کمک های مومنانه به میدان آمده است.

کریم پور به نقش موثر و ارزنده مجموعه بسیج اشاره کرد و ادامه داد: امروز تجلی، تبلور و عصاره بسیج، مکتب سردار شهید قاسم سلیمانی است که باعث کمال انسان می شود.

وی با بیان اینکه حاکمیت تفکر بسیجی در جامعه و دولتمردان، کشور را از وضعیت فعلی نجات می دهد خاطر نشان کرد: مسئولان باید پا جای پای شهدای بگذارند و با پیاده کردن تفکر بسیجی در خود و زیرمجموعه، به نهضت خدمت رسانی به مردم شتاب بیشتری دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها