خبرهای داغ:
فخرالدین گفت: برخی به دنبال تحریف روز بزرگ ۵ آذر هستند که این اقدام بیهوده ای است و همه باید به خواسته مردم گرگان که در این روز ۱۴ شهید تقدیم انقلاب کردند احترام بگذارند.
کد خبر: ۹۲۹۷۷۵۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛وحید فخرالدین در گفتگو با  خبرنگار بسیج گفت: پیرو اقدامات وحشیانه رژیم پهلوی مبنی بر کشتار وحشیانه مردم در حرم علی بن موسی الرضا(علیه السلام) در آغازین روزهای منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی یکی از اهالی منطقه سرخنکلاته به شهادت رسید.

 

فرمانده سپاه ناحیه گرگان ادامه داد: پس از این واقعه  پیام امام (رحمه الله علیه) مبنی بر اعتراض و برگزاری مراسم هفتم شهدای 29 آبان 57 به گوش مردم ایران رسید و این موضوع سبب شد که مردم گرگان و دشت در 5 آذر سال 57 به در امامزاده عبدالله گرگان تجمع 30 هزار نفره ای را تشکیل دهند.

 

فخرالدین یادآور شد: رژیم دژخیم پهلوی در برابر قیام مردم گرگان که در میدان امام زاده عبدالله (علیه السلام) تجمع کرده بودند آتش گشود که براثر آن بالغ بر 100 نفر از مردم گرگان و دشت مجروح و 14 نفر نیز به شهادت رسیدند.

 

وی ابراز داشت: روز 5 آذر گرگان پرافتخارترین روز در تاریخ انقلاب برای مردم استان گلستان به شمار می رود و در تقویم این روز به عنوان روز ملی گرگان ثبت رسیده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه گرگان بابیان اینکه برخی به دنبال تحریف این روز بزرگ هستند، یادآور شد: از جوانان این مرز و بوم درخواست می کنم که این روز بزرگ را بیشتر بشناسند و جلوی تحریف آن را بگیرند.

 

فخرالدین تاکید کرد: در هشت دی سال 88 نیز جوانان گرگان افتخار آفریدند و فتنه گران را پس زدند و این مهم دو اتفاق بزرگ برای مردم شهر گرگان به شمار می رود.

 

وی بیان کرد: امروز به مناسبت گرامیداشت روز قیام مردم گرگان در محل شهادت و یادبود شهدای پنج آذر حضور یافتیم و در این مراسم نیز از زحمات کادر درمانی و سربازان مدافع سلامت بیمارستان پنج آذر انجام شد قدر دانی کردیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه گرگان تاکید کرد: برنامه های خوبی برای هفته فرهنگی گرگان و هم روز ملی گرگان در طول سال های اخیر انجام شده است و یک سری افراد از روی نادانی تلاش می کنند که این روز بزرگ و تاریخی را کوچک بشمارند و این اقدام بیهوده ای است و به آنها توصیه می کنیم که لکه سیاه برای خود در زندگی ایجاد نکنند و نسبت به خواسته مردم که در این روز 14 شهید تقدیم کردیم احترام بگذارند.

 

 

پایان پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها