خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه بسیج الغدیر

فعالیت جهادی رمز سربلندی در آخرت است

خسروبیگی گفت: انسان در هرصورت از این دنیا خواهد رفت و برای این که در قیامت سربلند باشد باید فعالیت‌های جهادی داشته باشد.
کد خبر: ۹۲۹۸۲۲۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱

بتول خسرو بیگی در گفت: وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، به سوابق خود در عرصه بسیج و فعالیت در گروه‌های جهادی اشاره کرد و با بیان اینکه بسیج سنگر شهدا است، گفت: ما بالاخره از این دنیا خواهیم رفت و برای این که در قیامت سربلند شویم باید فعالیت‌های جهادی داشته باشیم.

وی فعالیت‌های پایگاه بسیج الغدیر که اخیراً به عنوان پایگاه نمونه استانی شناخته شده است را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: از اردیبهشت سال گذشته که مسؤولیت پایگاه را برعهده گرفتم در تابستان ۳۵ کلاس برای جوانان برگزار کردیم که از میان آن‌ها می‌توان به کلاس‌های ورزشی، هنری، آموزشی، کامپیوتر، آشپزی، قرآنی، دینی، حفظ قرآن کریم و کتابخوانی اشاره کرد.

خسروبیگی خاطرنشان کرد: در زمینه کلاس‌های حلقه صالحین و برگزاری دوره برای خواهران نیز اقدامات بسیار شایسته‌ای در پایگاه بسیج الغدیر صورت گرفته که موفقیت بسیاری نیز داشته است.

این فرمانده نمونه پایگاه بسیج با اشاره به مسأله کرونا که از اسفند ماه سال گذشته شیوع پیدا کرد، عنوان داشت: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب در زمینه مقابله با کرونا از گروه‌های جهادی برای فعالیت در این عرصه دعوت به عمل آوردند، ما نیز گروه‌های جهادی را تشکیل دادیم که طی آن افرادی مشخص شدند تا در بیمارستان‌هایی همچون بیمارستان امام رضا (ع) و بیمارستان کامکار فعالیت داشته باشند.

وی عنوان کرد: ما موفق شده ایم تا خانواده‌های بدسرپرست، بی‌سرپرست، بیماران کرونایی و مواردی از این قبیل را شناسایی کرده و به آن‌ها کمک‌های معیشتی و سبد کالا اهدا کنیم؛ در این زمینه از ستاد اجرای فرمان امام (ره) کمک‌هایی دریافت کرده ایم و خیران نیز ما را در این عرصه بسیار یاری کرده اند.

خسروبیگی به نقش فعالیت‌های جهادی و مخلصانه در جذب جوانان به پایگاه‌های بسیج اشاره کرد و افزود: انجام فعالیت‌های جهادی، برگزاری یادمان شهدا و تلاش برای احیای فرهنگ ایثار و شهادت از سوی جوانان مورد استقبال ویژه‌ای قرار می‌گیرد و ما این مورد را در پایگاه خود به وضوح مشاهده کرده ایم؛ اقداماتی همچون هدیه دادن به بسیجی‌ها در روز تولدشان، برگزاری مسابقات با اهدای جوایز، ارتباط با مدارس و باشگاه‌های ورزشی و مواردی از این دست می‌تواند در جذب جوانان به سوی بسیج مفید باشد.

وی با بیان اینکه رده‌های سنی ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و بزرگسالان در پایگاه بسیج الغدیر عضو هستند، اضافه کرد: برگزاری دوره‌های سبک زندگی اسلامی، مفاهیم قرآن و روخوانی و روانخوانی قرآن کریم نیز از دیگر اقدامات ما بوده است.

خسروبیگی ضمن اشاره به اینکه ما از کرونا به عنوان فرصت استفاده کرده‌ایم تا سیر فعالیت‌های بسیجی را به سوی حرکت‌های جهادی و کمک‌های مؤمنانه سوق دهیم، توصیه‌هایی برای جوانانی که خارج از فضای پایگاه‌های بسیج هستند، داشت؛ او در این زمینه تأکید کرد: بسیج یک دانشگاه بزرگ بوده و سنگر و جایگاه شهدا محسوب می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز جوانان باید پشتیبان رهبر معظم انقلاب بوده و همواره در خط ولایت باشند، زیرا در این صورت هیچکس گمراه نمی‌شود.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات