فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: کمک‌های مؤمنانه در مرحله سوم به اقشار آسیب‌پذیر شناسایی شده ارائه می‌شود که به خاطر کرونا و تحریم‌ها تحت تأثیر فشار اقتصادی قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۹۲۹۸۲۳۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰

 اقشار آسیب‌پذیر شناسایی شده مجدداً کمک‌های مؤمنانه دریافت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج استان اردبیل، سردار جلیل بابازاده قانع ظهر امروز در بازدید از اجرای طرح کمک مؤمنانه در اردبیل اظهار داشت: کمک‌های مؤمنانه در مرحله سوم به اقشار آسیب‌پذیر شناسایی شده ارائه می‌شود که به خاطر کرونا و تحریم‌ها تحت تأثیر فشار اقتصادی قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به این که کمک به اقشار کم‌برخوردار و مستضعف اولویت اساسی و مهم سپاه است بیان کرد: سپاه با همکاری بسیج در این زمینه در کنار مسئولین و دستگاه‌های اجرایی استان آماده است تا هر گونه ارائه خدمات به مردم را با هدف کمک‌رسانی به آنان انجام دهد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک‌های مؤمنانه باید مورد توجه همگان واقع شود و طبق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی باید از ظرفیت خیران و نهادهای مختلف در استان به نحو احسن استفاده شود.

بابازاده ادامه داد: اجرای مرحله سوم کمک‌های معیشتی را در سطح استان محقق کنیم و در این زمینه کمک به افراد نیازمند و اقشار آسیب‌پذیر جامعه را در قالب طرح شهید سپهبد سلیمانی محقق خواهیم کرد تا بتوانیم بخشی از مشکلات معیشتی این افراد را برطرف کنیم.

ارسال نظرات