فرمانده گردان امام علی راسک:

حرکت انقلابی بسیج متوقف نخواهد شد

فرمانده گردان امام علی راسک گفت: بسیج تا آخرین نفس برای دفاع از انقلاب اسلامی در میان حضور داشته و ذره ای از اعتقادات خود کوتاه نمی آید.
کد خبر: ۹۲۹۸۲۳۶
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
محمد دهقان زاده، فرمانده گردان امام علی علیه السلام راسک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در راسک اظهار داشت: بسیج مهد با ایمان‌ترین و انقلابی‌ترین افراد است که امروز به عنوان لشگر مخلص خدا حساب می‌شود.

وی افزود: پنجم آذرماه مصادف با سالروز تاسیس نهاد مردمی بسیج است. این شجره طیبه که با دست پیر جماران امام راحل (ره) بر زمین نشانده شد امروز پس از چهار دهه، تناور شده و سر به آسمان می‌ساید.

وی تصریح کرد: امام خمینی به قدرت ملت باور داشت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را متبلور در قدرت مردم می‌دید. از این جهت حضور مردم در عرصه‌های مختلف را رمز پیروزی و موفقیت می‌دانست.

فرمانده گردان امام علی علیه السلام راسک تاکید کرد: حرکت بسیج به سمت تشکیل لشگر جهانی ظهور است و این حرکت به هیچ وجه متوقف نخواهد شد.

وی افزود: این حرکت مقدس با وجود بسیجیان مخلص رقم خورده و در تمام سال‌های پس از شکل گیری بسیج نمود آن با موفقیت‌ها دیده شده است.

دهقان زاده در پایان خاطرنشان کرد: بسیج تا آخرین نفس برای دفاع از انقلاب اسلامی در میان حضور داشته و ذره‌ای از اعتقادات خود کوتاه نمی‌آید.
ارسال نظرات