رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: محله محور و خانواده محور بودن جزو اهداف اصلی طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است
کد خبر: ۹۲۹۸۲۵۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵

 ‌اردبیل از استان‌های پیشتاز در اجرای ‌طرح ‌شهید سلیمانی است

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان اردبیل، شهرام حبیب‌زاده بعد ظهر امروز در جلسه هماهنگی، آموزشی و توجیهی فرماندهان سپاه و مدیران شبکه بهداشت و درمان استان اردبیل جهت اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: محله محور و خانواده محور بودن جزو اهداف اصلی این طرح است که فرماندهی آن بر عهده فرماندهی حوزه های بسیج محلات می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم به برکت نام سردار بزرگ اسلام و نام مقدس بسیج، بتوانیم اپیدمی کرونا را شکست دهیم، گفت: این طرح  توسط کمیته عملیاتی به صورت خانه به خانه در جهت شناسایی افراد پرخطر، جمع آوری کمک‌های مردمی، توزیع بسته‌های حمایتی و همکاری در آموزش عمومی انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با بیان اینکه استان اردبیل از استان‌های پیشتاز در اجرای این طرح است، افزود: اجرای این طرح همکاری همه مردم را می‌طلبد که تا کنون در طول مدت برگزاری این طرح، 288 نفر از خانوارهای غربال شده و مشکوک علامتدار به مراکز درمانی استان و یا قرنطینه خانگی معرفی شدند.

طرح شهید سلیمانی با جدیت در اردبیل اجرایی می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان نیز در این جلسه با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی با جدیت در اردبیل اجرایی می‌شود، گفت: بسیج از ابتدای شیوع این بیماری در سطح استان به طور ثابت پای کار بوده و تا به امروز کمک‌های شایسته‌ای را انجام داده است.

عبدی افزود: با اجرای این طرح در نظر داریم میزان تلفات جامعه ناشی از ابتلا به ویروس کرونا را به حداقل میزان برسانیم که شناسایی بیماران احتمالی در بین خانوارها در محلات مختلف از جمله اولویت‌های این طرح است.

وی بیان کرد: تمام ظرفیت بسیج برای اجرای طرح شهید سلیمانی به کارگرفته می‌شود تا شاهد تاثیرات اساسی در پیشگیری ومهار ویروس کرونا در سطح استان باشیم.

این جلسه  با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی،  معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان، معاون امور بهداشتی دانشگاه، جلسه هماهنگی، آموزشی و توجیهی فرماندهان سپاه و مدیران شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های اردبیل، نمین، نیر و سرعین، جهت اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

ارسال نظرات