مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در اکثر محورهای مواصلاتی استان شاهد بارش برف و باران هستیم.
کد خبر: ۹۲۹۸۳۰۴
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴

جاده‌های استان اردبیل برفی و بارانی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،کلیم‌الله وثوقـی ظهر امروز در بازدید از عملیات برف‌روبی محور نیر- سراب اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش برف در محورهای خلخال- اسالم، خلخال- فیروزآباد، رضی- گرمی و اردبیل- سرچم و بارش باران در محورهای اردبیل- آستارا و مشگین شهر- پارس آباد هستیم.

وی افزود: ۸۰ اکیپ‌ راهداری زمستانی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل بیان داشت: با تلاش راهداران سخت‌کوش دیار سبلان، کلیه محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد و انتطار می‌رود مترددین جاده‌ها در این شرایط جوی با رعایت بیش از پیش قوانین راهور، رانندگی کنند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل‌ونقل استان اردبیل با اشاره اینکه در طرح زمستانی امسال ۴۲۰ نفر نیروی راهداری در گردنه‌ها، محورها و راهدارخانه‌های استان مستقر خواهند شد، تصریح کرد: ۲۸ هزار تن شن و نمک جهت انجام عملیات برف‌روبی ذخیره‌سازی شده است.

وی ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل برای خدمات‌رسانی به رانندگان و مسافران در ایام زمستان ۲۳۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین را در محورهای مواصلاتی مستقر می‌کند.

وثوقی از مردم و مسافران خواست با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی استان قبل از سفر حتما با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راهها مطلع شوند.

ارسال نظرات