ناحیه مقاومت بسیج ساوه ضمن انتشار پیام تقدیر و تشکر از بسیجیان ساوجی در تمام عرصه ها و به ویژه برگزار نمودن باشکوه برنامه های هفته مبارک بسیج از مردم ولایی در هر چه بهتر اجرایی نمودن طرح سلامت محله محور شهید سلیمانی طلب یاری نمود.
کد خبر: ۹۲۹۸۳۳۴
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه متن پیام تشکر و تقدیر ناحیه مقاومت بسیج ساوه از بسیجیان ولایی شهرستان ساوه به شرح زیر می‌باشد

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج میراث انبیا و اولیا الهی است که در عصر حاضر به وسیله‌ی امام خمینی (ره) به مردم ایران و بلکه جهان هدیه داده شد.
مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی
قطعاً تفکر بسیجی نجات بخش انسان‌های مظلوم وامت‌های دنیا از استعمار غرب و صهیونیست پلید میباشد. فرهنگ بسیج توانسته است انقلاب اسلامی را به یکی از مقتدرترین نظام‌های دنیا تبدیل کند و ابرقدرت غرب را شکست دهد.
بسیج و بسیجیان که در ابتدا با لباس رزم و در قامت دفاع از کشور و صیانت از انقلاب در دوران دفاع مقدس پا به عرصه ظهور گذاشتند و در ادامه در دوران پس از جنگ تحمیلی در بازسازی و سازندگی کشور به نیکویی ایفای نقش نمودند امروز در شرایط جنگ نرم، تحریم‌های ظالمانه استکبار و مبارزه با ویروس عالم گیر کرونا با همه استعدادها، توانایی‌ها  و ظرفیت‌های فرهنگی و علمی خود وارد میدان شده تا با استمرار حمایت‌ها و پشتیبانی‌های خویش و با خدمت افزونتر، کار و تلاش مضاعف بار دیگر یاری رسان کشور و انقلاب باشند.
ناحیه مقاومت بسیج ساوه با اغتنام از فرصت و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و با تکریم خانواده‌های معظم شهدا، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های خالصانه و بی شائبه همه بسیجیان جهادگر و پیشگام در عرصه‌های مختلف به ویژه برگزاری برنامه‌های هفته مبارک بسیج در شهرستان ساوه، امید است با مشارکت امت ولایی و همیشه در صحنه امروز در طرح قرارگاه جهادی سلامت محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی به مبارزه جدی با بیماری کرونا و کاهش آسیب‌های آن برویم. همه باید برای درست اجرا شدن طرح شهید سلیمانی عزم جدی و اراده جهادی داشته باشیم و قطعا ورود بسیج برای اجرا شدن این طرح با برکات و آثار خوبی خواهد داشت.
روابط عمومی سپاه ناحیه ساوه
انتهای پیام/
ارسال نظرات