خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) صالح آباد:

بسیج همواره در خدمت مردم و انقلاب اسلامی است

فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) صالح آباد گفت: بسیج همواره آماده است تا در خدمت مردم و انقلاب اسلامی باشد.
کد خبر: ۹۲۹۸۴۸۰
|
۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲

بسیج همواره در خدمت مردم و انقلاب اسلامی استطلایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج و گرامیداشت چهل و یک سالگی تشکیل بسیج مستضعفین اظهار داشت: 41 سال است که بسیج همواره به دنبال خدمت‌رسانی به مردم و پشتیبانی همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و رسالت خود را در تمامی عرصه‌ها انجام داده است.

وی با اشاره به شعار امسال هفته بسیج با عنوان «بسیج، پیشرو خدمت و امیدآفرین» بیان کرد: این فرهنگ و تفکر بسیجی است که هر جا، باری در جامعه بر زمین بماند، با روحیه جهادی و انقلابی آن را برمی‌دارد.

فرمانده حوزه حضرت معصومه(س) صالح آباد اظهار داشت: بسیج همواره میدان‌دار بوده است و با تفکر و روحیه خاص بسیجی در صحنه‌ها حاضر بوده و به عنوان مظهراقتدار و اراده نظام اسلامی عرصه را بر استکبار جهانی تنگ کرده است.

وی با بیان اینکه بسیج همواره آماده است تا در خدمت مردم و انقلاب اسلامی باشد، تصریح کرد: برای هفته بسیج امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، از سوی حوزه حضرت معصومه(س) صالح آباد چندین عنوان برنامه در نظر گرفته شده که در طول هفته مقدس بسیج اجرایی می‌شود.

طلایی ادامه داد: برگزاری اردوی جهادی کمک مومنانه در قالب تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی، تهیه و اهداء کمک جهیزیه، فعالیت گسترده در فضای مجازی، برگزاری نشست‌های روشنگری با موضوعات بسیج ولایی، انقلابی و تمدن‌ساز، تفکر بسیجی و مکتب شهید سلیمانی، تحکیم بنیان خانواده، سبک زندگی اسلامی ایرانی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، تجلیل از بسیجیان نمونه و فعال، پرداخت وام قرض الحسنه، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و معرفی کتاب در فضای مجازی از مهمترین برنامه‌های این حوزه در این هفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات