فریبا ابوحمزه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تبریک هفته بسیج با اشاره به نذورات بسیجیان شهرستان شاهرود به عتبات عالیات اظهار کرد: بسیجیان شهرستان شاهرود ۱۴۹ میلیون و ۱۴۸ هزار و ۲۵۰ ریال بصورت نقدی به ستاد عتبات عالیات شهرستان شاهرود اهدا کردند.