سعید زعفری هشجین
مسوول بسیج هنرمندان شهرستان پارس آباد در گفتگو با بسیج :
مسوول بسیج هنرمندان سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد با تاکید بر اجرای طرح آمران سلامت - امر به معروف و نهی از منكر در پارس آباد گفت: از ظرفیت بسیج هنرمندان برای ترویج رعایت پروتکل‌های بهداشتی استفاده می‌شود.
کد خبر: ۹۲۹۸۷۰۶
|
۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱

اجرای طرح آمران سلامت ، امر به معروف و نهی از منكر در پارس آباد

اشرف دادده مسوول بسیج هنرمندان سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد در گفتگو با خبرگزاری بسیج در اردبیل ظهار داشت: امر به معروف و نهی از منكر موجب قوام جامعه اسلامی است و همه مسئولان و اقشار مختلف مردم جامعه، وظيفه دارند در زمينه ترويج اين فريضه مخصوصا امربه زدن ماسک و نهی ازمنکر نزدن ماسک که جز منکرات جامعه امروزمی باشد همكاری لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: چنانچه فريضه امر به معروف امر به زدن ماسک  و نهی از منكر چرا ن زدن ماسک به فرهنگی عمومی در جامعه تبديل شود، بدون شك عموم مردم در اين زمينه احساس مسووليت خواهند داشت.

مسوول بسیج هنرمندان شهرستان پارس آباد گفت: امر به معروف و نهی از منکر از جمله تکالیفی است که در مقابل کلام نور داریم و باید به آن توجه جدی شودکه اين دو فريضه از والاترين و شريف ترين واجبات است كه به وسيله اين دو واجب، ديگر واجبات نيز برپا می‌شود.

وی ادامه داد:  بسیج هنرمندان با هدف قطع زنجیره بیماری، کار آموزش و تذکر لسانی برای استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را در محدوده مختلف شهر اجرا می کند و امید است با این حرکت فراگیر در کنار فعالیت های جهادی ضدعفونی و کمک های مؤمنانه شاهد کاهش و کنترل این بیماری فراگیر و تبعات این بیماری در سطح جامعه باشیم.

مسوول بسیج هنرمندان با تأکید بر اینکه سلامت معنوی فرد در جامعه گسترش پیدا می‌کند، گفت: امر به معروف و نهی از منکر در واقع ارتباطی است که بین سلامت معنوی با سلامت اجتماعی وجود دارد.

اشرف دادده  امر به معروف و نهی از منکر را زمینه ساز سلامت جامعه در همه ابعاد و امور دانست و اظهار کرد: جامعه باید در مقابل سلامت سایر بخش‌ها نیز به اندازه سلامت جسم حساس باشد و در مقابل آفت‌های آن همانند مبارزه با ویروس کرونا، مبارزه کند.

وی سلامت نفس، عقل، اخلاق و مدیریت و در نتیجه سلامت جامعه را مصداق‌هایی مهم‌تر از سلامت در برابر کرونا دانست و گفت: متاسفانه امروز همه جامعه در مقابل سلامت جسم حساس هستند، اما در برابر سایر بخش‌ها که مقدمه سلامت جسم است حساس نیستند.

مسئوول بسیج هنرمندان شهرستان پارس اباد  در پایان گفت : بسیج هنرمندان شهرستان پارس اباد با توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده  در بین مردم ، افراد جامعه امربه زدن ماسک و نهی از چرا ماسک نزدن دعوت کردند تا بتوانیم با همکاری جامعه کرونا را شکست دهیم.

ارسال نظرات