تحویل ۱۰ واحد مسکن محرومان توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به افتتاح ۱۰ واحد مسکن در رشت گفت: سپاه ناحیه مرکزی رشت، ساخت ۴۲ واحد مسکن مددجویان را بر عهده داشته که بیش از ۹۰ درصد آنها افتتاح شد.
کد خبر: ۹۲۹۸۷۴۰
|
۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ پاسدار سیداکبر قاسمی صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح 10 واحد مسکن مددجویان و محرومان در رشت ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد سردار شهید سلیمانی اظهار داشت: برای ساخت این واحدها 950 میلیون هزینه شد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به نحوه تامین اعتبارات این واحدها خاطرنشان کرد: برای ساخت هر واحد 95 میلیون تومان هزینه شده که بخش از اعتبارات توسط سپاه و بخشی نیز توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) و مابقی مبلغ توسط سپاه، خیران، بخشداران و دهیاران تامین شد.

قاسمی ضمن قدردانی از تمام مدیران و مسئولانی که در ساخت مسکن محرومان با سپاه همکاری داشتند ابراز داشت: سپاه ناحیه مرکزی رشت، ساخت 42 واحد مسکن مددجویان را بر عهده داشته که بیش از 90 درصد آنها افتتاح شد و مابقی نیز در حال ساخت است.

وی با اشاره به اجرای بیش از 500 برنامه هفته بسیج امسال در رشت خاطرنشان کرد: افتتاح 10 واحد مسکن محرومان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) بخشی از برنامه‌های هفته بسیج امسان در رشت بود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت رفع مشکل مردم و محرومیت‌زدایی را جزو دیگر ماموریت‌های سپاه اعلام کرد و گفت: مسکن محرومان نیز در هفته بسیج به‌همت سپاه ناحیه مرکزی رشت، بسیج و خیران افتتاح شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات