خبرهای داغ:
معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سازمان بسیج:

بسیج باعث ایمنی جامعه در برابر هر گونه تهدیدات است

حجت الاسلام حسینی با اشاره به کارآمدی بسیج در کشور گفت: زلزله، سیل، کرونا یا تهدیدات نرم یا سخت دشمن هر کدام می‌تواند برای جامعه و حاکمیت آسیب باشد، اما وقتی یک تهدید جدی می‌شود که منجر به آن گسست آن شود و اینجا کارآمدی بسیج نمایان می‌شود.
کد خبر: ۹۲۹۸۷۷۸
|
۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سید یعقوب حسینی معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سازمان بسیج، با اشاره به اینکه جسم و روح انسان در معرض انواع و اقسام تهدیدات و امراض است و در برابر تهدیدات دو رویکرد به طور جداگانه میتوان داشت، گفت: مقابله و درمان خاص آن عارضه، ایمن سازی و تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر هر بیماری دو راهکار برای درمان بیماری است وجامعه را نیز به همین روش می‌توان ایمن کرد، مثلاً در برابر زلزله، سیل، کرونا یا تهدیدات نرم یا سخت دشمن باید یک برنامه جامعی در برابر مقابله با این عوامل طراحی شود که باعث فعال سازی و تقویت سیستم ایمنی و دفاعی کشور باشد.

وی ادامه داد: یکی از بهترین و شاید بتوان گفت: کارآمدترین راه برای تقویت سیستم دفاعی کشور، وجود بسیج و تفکر بسیجی است چرا که مهم‌ترین آفت در حکومت‌ها گسست اجتماعی است که اتفاقات دیگر می‌تواند زمینه ساز بروز گسست و به فعلیت رسیدن آن شود و باعث فرو پاشیدن حاکمیت شود، اما بسیج و تفکر بسیجی در برابر هر گونه تهدیدات دشمن، سد محکمی ایجاد کرده تا مانع از تحقق بخشی و پیاده سازی نقشه‌های شوم آنان در کشورمان شود.


حجت الاسلام حسینی تا کید کرد: زلزله، سیل، کرونا یا تهدیدات نرم یا سخت دشمن هر کدام می‌تواند برای جامعه و حاکمیت آسیب باشد، اما وقتی یک تهدید جدی می‌شود که منجر به آن گسست آن شود و اینجا کارآمدی بسیج نمایان می‌شود.


وی تاکید کرد: نه تنها بسیج و تفکرش حلقه وصل حاکمیت و مردم است بلکه عامل اتحاد و یکی شدن و در بالاترین صورت انسجام است و باید گفت که دامنه بسیج فراگیر است و حتی در آغاز پیردزی انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) هم خودشان را بسیجی عنوان کردند تا همگان عزم جدی برای ورود به بسیج داشته باشند و دیدیم که هویت مردمی بسیج باعث پیروزی در هشت سال دفاع مقدس گردید.


معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سازمان بسیج ادامه داد: حضرت امام (رحمة الله) در خصوص اهمیت بسیج فرمودند:
"اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید و الّا هر لحظه باید منتظر حادثه ماند. (۱۳۶۷/۹/۲) " و به خاطر این کار آمدی بسیج هست که امام خامنه‌ای در پیام خودشان (۵ آذر ۹۹) به فرزندان بسیجی خود می‌فرمایند:
"یکایک بسیجیان عزیز خود را موظف به ابطال کید دشمن بدانند و با توکل و اخلاص و برنامه‌ریزی به پیش روند. "
و همه این‌ها نشان می‌دهد که بسیج باعث ایمنی جامعه در برابر تهدیدات دشمن است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها