خبرهای داغ:

برگزاری رزمایش کمک مومنانه در هندیجان

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از برگزاری رزمایش کمک مومنانه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان هندیجان باتوزیع ۷۰۰بسته معیشتی خبرداد.
کد خبر: ۹۲۹۸۷۸۷
|
۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت: در راستای خدمت رسانی شایسته به خانواده های نیازمند با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری به همین منظور با تلاش ناحیه سپاه و گروه های جهادی بسیج شهرستان ۷۰۰بسته معیشتی و ۲۰۰بسته بهداشتی شامل دستکش بهداشتی و ماسک و مواد ضدعفونی در هفته بسیج در میان نیازمندان با حضور امام جمعه و فرماندار و گروه های جهادی توزیع شدند.

 

وی افزود : ۳۰۰کیسه آرد تهیه ودرمیان نیازمندان شهرستان هندیجان توزیع شدند که انشاله اینگونه خدمات رسانی های جهادی با جدیت ادامه خواهد داشت و همچنین ۶عددتبلت تهیه ودرمیان دانش آموزان بی بضاعت اهداء شدند.

 

وی بابیان تهیه جهیزیه به زوج جوان نیازمند هندیجان گفت: باهمکاری خوب و تاثیرگذار گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل پایگاه مقاومت بسیج شهید سالم قجری حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی و ناحیه سپاه و خیرین، برای یک زوج جوان بی بضاعت هندیجان جهیزیه شامل یخچال و تلویزیون و دیگر وسایل مورد نیاز تهیه وبه آنها اهداء شد که به ارزش بیش از ۵۰میلیون تومان می باشد.

 

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان بیان کرد: در هفته بسیج نمایشگاه عملکرد بسیج ناحیه سپاه هندیجان با برپایی غرفه های حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی و حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده هندیجان و حوزه مقاومت بسیج خواهران و کارهای جهادی بسیج سازندگی و همچنین غرفه مشاوره و علمی و فناوری در سالن ۹دی ناحیه سپاه هندیجان به مدت یک هفته برگزار شد.

 

وی بااشاره به ستادسردار شهید حاج قاسم سلیمانی در هندیجان بیان کرد : در راستای مبارزه با ویروس کرونا راهکارهای مناسب برای خدمات رسانی جهادی به مردم شهرستان به همین منظور جلسه هماهنگی و برنامه ریزی طرح ستاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در هفته بسیج تشکیل شد که فرماندار و امام جمعه و رئیس شبکه بهداشت ودرمان تاکید بر خدمات دهی مناسب برای مردم شهرستان با استفاده از تمامی ظرفیت ها شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها