خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: زبان هنر بارها در کلام مقام معظم رهبری آمده است و هیچ چیزی جای هنر را در معرفی نمادها نمی تواند بگیرد.
کد خبر: ۹۲۹۸۷۹۰
|
۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرنگار بسیج سرهنگ پاسدار احسان کریمپور در دیدار رئیس ارشاد و برخی از هنرمندان که به مناسبت هفته بسیج انجام شد، گفت: جبهه نیروهای انقلاب و بسیج هنرمندان ما باید کارهای ارزشی که صورت می گیرد را با زبان هنری بازنمایی کنند.
وی در ادامه با اشاره به قدرت عظیم رسانه، افزود: بخشی از داعش واقعیت بود و بخشی دیگر از آن برنامه هایی بود که دشمن با استفاده از صنعت سینمایی، هالیودی و رسانه ای بدنبال بزرگنمایی و شدت بخشیدن به آن بود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک ضمن تبریک چهل و یکمین سالروز هفته بسیج، گفت: امیدواریم با اراده الهی و مدیریت مقام معظم رهبری از این پیچ تاریخی بگذریم.
رئیس اداره ارشاد اسلامی اندیمشک گفت: در جشنواره ها و برنامه های مختلف نقش بسیج و دوران دفاع مقدس از اولویت های هنرمندان اندیمشکی بوده است.
علی بازگیر افزود: بخاطر شرایط کرونا جشنواره لاله های سرخ مانند سالهای قبل برگزار شند و فقط مسابقه نمایشنامه نویسی با نقش اندیمشک در دوران دفاع مقدس را داشتیم.
وی در ادامه با اشاره به سالروز هفته بسیج، گفت: از زحمات و پیگیری های مختلف فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در عرصه های مختلف تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها