خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: همراهی و اتحاد دستگاه‌های انقلابی برای خدمت‌رسانی به مردم محروم و آسیب دیده صحنه‌های زیبایی را در خوزستان خلق کرده است.
کد خبر: ۹۲۹۸۷۹۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، سردار سرتیپ حسن شاهوارپور در مراسم اهدای جهیزیه به خانواده‌های مستضعف در جمع خبرنگاران با اشاره به وحدت سپاه، بسیج، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام در توزیع 10 هزار بسته‌ معیشتی در چند روز اخیر اظهار داشت: این صحنه‌ها جلوه‌های زیبایی از دوران دفاع مقدس را برای مردم تداعی ‌می‌کند که از آن دوران تا به امروز تداوم داشت.

وی افزود: امروز بی‌شباهت به گذشته نیست ما در آن دوران نیز از همه جهت تحریم بودیم، اما اراده و عزم راسخ ملت در پشتیبانی جبهه و اعزام جوانان به جبهه‌ جنگ یک پیوندی بین خط مقدم و عقبه‌ ایجاد می‌کرد که همین باعث پیروزی رزمندگان انقلاب اسلامی در جنگ‌ 8 سال دفاع مقدس شد.

 

سردار شاهوارپور عنوان کرد: امروز کمک و همدلی تمامی نیروهای انقلاب در قالب سپاه بسیج و سایر ارگان‌ها برخواسته از باورهای دیرینه‌ ملت و انقلاب است که همواره شاهد تکرار آن هستیم.

فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) خوزستان با اشاره به محرک اصلی شکست تحریم‌ها و نابودی ویروس کرونا گفت: اراده‌های مردم غیور ایران زمین همواره در میدان عمل بود همت مردم و توسل به ائمه‌ اطهار بدون شک عامل اصلی پیروزی ما در برابر تحریم‌ها و ویروس کرونا است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها