خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه مراغه:

نهادینه شدن تفکر بسیجی در جامعه ضرورت دارد

جانشین فرماندهیسپاه مراغه گفت: نهادینه شدن تفکر بسیجی لازم و ضروری است چراکه عزت و افتخار ایران اسلامی در دنیا از برکت خون شهدا و فداکاری رزمندگان است.
کد خبر: ۹۲۹۸۹۰۴
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حمید ساعدی در دیدار از خانواده رزمندگان بسیجی دوران دفاع مقدس رمز بقا و ثبات نظام اسلامی را ترویج و نهادینه کردن فرهنگ شهادت و تفکر بسیجی بیان کرد و افزود: این تفکر باید در جامعه نهادینه شود.

وی روحیه و تفکر بسیجی در بین مسئولان را راهگشای مشکلات جامعه دانست و ادامه داد: بسیج به عنوان بزرگترین تشکل اسلامی در جهان، نیرویی اثرگذار در بزنگاه های مختلف است.

ساعدی هفته بسیج را فرصتی مناسیب برای یادآور روزهای ایثار و مقاومت رزمندگان در دوران دفاع مقدس عنوان و اظهارکرد: الحمدالله این تفکر هنوز هم در بین جوانان بسیجی به وفور جریان دارد.

وی زمینه فعالیت های بسیج را گسترده توصیف و اضافه کرد: بسیج در ابعاد مختلفی از قبیل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی فعالیت دارد و در هر زمینه ای که نیاز باشد وظایف محوله را به نحو احسن انجام می دهد.

ساعدی افزود: بسیج از اول انقلاب وظیفه خود را به خوبی ادا کرده است و هر جا که نظام مقدس جمهوری اسلامی مشکلی داشته خالصانه وارد شده و مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف کرده است.

وی ادامه داد: رزمندگان بسیجی در دوران دفاع مقدس به پیام امام(ره) لبیک گفته و وظیفه خود را در قبال امام و شهدا و میهن اسلامی انجام دادند و تا جایی که توانسته اند در دفاع از حریم ولایت پای کار بوده اند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها