خبرهای داغ:

برگزاری یادواره ۱۳۶شهید هندیجان

باهمت و تلاش پایگاه مقاومت بسیج حضرت سکینه (س) حوزه مقاومت بسیج خواهران ناحیه سپاه هندیجان در هفته بسیج ،یادواره ۱۳۶شهید والامقام شهرستان هندیجان را بصورت فضای مجازی برگزار نمودند.
کد خبر: ۹۲۹۸۹۸۲
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، یادواره شهید۱۳۶ بصورت فضای مجازی با دعوت از یادگار هشت سال دفاع مقدس رزمنده حاج بهمن قنواتی و شاعر برجسته بسیجی شهرستان خواهر شعبانیان باهمت پایگاه مقاومت بسیج حضرت سکینه(س) در حوزه خواهران هندیجان به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.

 

رزمنده هشت سال دفاع مقدس بهمن قنواتی با تبریک هفته بسیج و تشکر از فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت سکینه (س) خواهر شعبانیان اظهار داشت: برای احیای اسلام و دفاع از کشور و انقلاب خون های پاکی تقدیم شد و دشمنان از همه ابزار استفاده کردند ولی شکست خوردند.

 

وی افزود: شهرستان هندیجان با تقدیم ۱۳۶شهید از آب و خاک ایران اسلامی دفاع کرده و مردم شهرستان هندیجان به عنوان یک مرزبان همواره در تمامی عرصه پیشقدم هستند و اجازه هیچ گونه تهدیدی را نمی دهند.

وی بابیان گرامیداشت سردار شهید سهراب محبعلی گفت: شهید محبعلی با شجاعت در مقابل دشمنان بعثی ایستادگی کرد تا به فیض شهادت رسید و رشادت های شهید محبعلی هیچ گاه فراموش نمی شود .

 

در ادامه گزارش خبری از یادواره شهدای هندیجان در فضای مجازی، شعری توسط شاعر ارزشمند هندیجان خواهر شعبانیان در وصف و ایثار و رشادت های شهدا خوانده شد.

 

در هفته بسیج به پیشنهاد فرمانده ناحیه سپاه هندیجان در جلسات مختلف خواستار نشست های روشنگری و بصیرتی ودیگر مراسمات و همچنین برگزاری یادواره شهدا بصورت فضای مجازی برای استفاده و آگاهی سایر مردم شدند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها