در بیانیه نهضت استادی بسیج استان قم مطرح شد:

آیا چشمان جریان مذاکره طلب با این نشانه صریح دشمنی به بصيرت خواهد گرایید؟

اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهر خون و قیام و علم و اجتهاد قم، هم صدا با همه دانشگاهیان ایران اسلامی، در بیانیه‌ای ضمن درخواست تعقیب قدرتمندانه سران و عاملان تروریست این جنایت ضد انسانی، با رهبر فرزانه خویش پیمان بستند؛ راه حق و عزتمندانه شهید فخری زاده را ادامه خواهند داد.
کد خبر: ۹۲۹۸۹۹۹
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵

به گزارش روابط عمومی نهضت استادی بسیج استان قم، بسیج اساتید استان قم در بیانیه‌ای اقدام تروریستی روز جمعه را که منجر به شهادت دانشمند راهبردی کشور، فرزندی از فرزندان غیور و کارآمد این آب و خاک شد را محکوم کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلًا(احزاب، ۲۳)


در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
دشمنان قسم خورده ایران و اسلام «شهید محسن فخری زاده»، دانشمند راهبردی کشور، فرزندی از فرزندان غیور و کارآمد این آب و خاک را به شهادت رساندند تا شاید به خیال خام خود بتوانند در اراده ملت ما برای رسیدن به قله عظمت و اقتداری که شایسته آن است خلل وارد کنند. امریکای تروریست و صهیونیست ها و منافقین از خدا بی خبر بدانند که هرگز با این ددمنشی ها به اهداف شومشان نخواهند رسید. آنان کوردلانی هستند که نمی توانند درک کنند ملت ما شهادت را اوج افتخار می دانند و برای اقتدار و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی تا آخرین قطره خون خواهند ایستاد. 
باید دید آیا چشمان جریان مذاکره طلب با این نشانه صریح و شفاف دشمنی به بصيرت خواهد گرایید یا همچنان به بزک چهره این اژدهای خون ریز سفاک ادامه خواهد داد! 
ما اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهر خون و قیام و علم و اجتهاد قم، در ایام گرامیداشت بسیج، هم صدا با همه دانشگاهیان ایران اسلامی، ضمن درخواست تعقیب قدرتمندانه سران و عاملان تروریست این جنایت ضد انسانی، با رهبر فرزانه خویش پیمان مجدد می بندیم و با ادامه راه حق و عزتمندانه شهید فخری زاده ثابت خواهیم کرد شهیدان زنده اند و راهشان پر رهروتر از همیشه ادامه خواهد یافت. «وَ سَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ (شعراء ۲۲۷) . «إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمينَ مُنْتَقِمُونَ» (سجده، ۲۲)

 

بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قم

٩٩/٩/٧

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان قم 

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار