شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در پی ترور دانشمند هسته‌ای شهید دکتر محسن فخری‌زاده بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۹۹۲۰۹
|
۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

استکبار جهانی با ترور دانشمندان ایران اسلامی که در راستای تلاش برای نفوذ و رخنه به طرح‌های اتمی ایران در صدد شناسایی دانشمندان هسته ای کشور است، تا با ربودن و یا ترور آنها در چرخه علمی کشور در زمینه تکنولوژی هسته‌ای اختلال ایجاد کند، هر از چند گاهی توسط استکبار جهانی به سر کردگی آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین الملل صورت می پذیرد، نشانه ای گویا از روند رو به انحطاط و سرنگونی شیطان بزرگ است که در مقابل زبان منطق و علم ، به استیصال رسیده اند و با در پیش گرفتن ترور دانشمندان ایران اسلامی چرخه علمی کشور را با اخلال ایجاد کنند اما غافل از این که تنها دستاورد آن، افزایش و روبه جلو رفتن انقلاب اسلامی در تمام عرصه های علمی، سیاسی، اقتصادی و ... و به موازات آن افزایش ،اتحاد و انسجام میان مردم خواهد بود.

شهادت مظلومانه دانشمند برجسته صنعت هسته ای و دفاعی كشورمان، دکتر محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی )، خانواده مکرم آن شهید، ملت شریف و مجاهد ایران و آحاد همکاران و همسنگران وی تبریک و تسلیت عرض می نمایم .

بدینوسیله شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر خواستار برخورد با عوامل داخلی و خارجی و همچنین گرفتن انتقام سخت از تروریست ها و دشمنان کوردل ملت ایران به ویژه طراحان، عاملان و حامیان این جنایت بشری را دارد.

 
ارسال نظرات