خبرهای داغ:
حوزه علمیه آیت الله بهاری(ره) شهرستان بهار در پی شهادت دکتر «فخری‌زاده» با صدور بیانیه‌ای خواستار شناسایی هر چه سریع‌تر عوامل داخلی مزدور و اشد مجازات آنان شد.
کد خبر: ۹۲۹۹۳۹۷
|
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲

بیانیه حوزه علمیه آیت الله بهاری در پی شهادت دکتر «فخری‌زاده»به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حوزه علمیه آیت الله بهاری(ره) شهرستان بهار در پی شهادت دکتر «فخری‌زاده» با صدور بیانیه‌ای خواستار شناسایی هر چه سریع‌تر عوامل داخلی مزدور و اشد مجازات آنان و جوابی سخت و در خور، به عاملان خارجی آنها شد.

بسم رب الشهداء و الصدیقین

حلقوم‌‏ها را می‌توان برید اما فریاد‏ها را هرگز، فریادی که از حلقوم بریده بر می‏آید جاودانه می‏‌ماند. ( شهید مرتضی آوینی)

بار دیگر دست جنایت پیشه کفر و استکبار و صهیونیزم و ایادی مزدور آنها مرتکب جنایتی دیگر شد.

دیروز تروریست‌های خبیث، سربازی دیگر از مجاهدان و جان‌برکفان اسلام و ولایت را به شهادت رساندند.

شهید «محسن فخری زاده» از دانشمندان هسته‌ای، که توانسته بود در عرصه علم و جهاد خدمات بی‌نظیری تقدیم اسلام و انقلاب نماید.

متاسفانه شاهد هستیم که این جنایت با اشاره مستقیم نتانیاهوی خبیث و خونخوار، و در غفلت مسئولین مربوطه چنین فاجعه جبران ناپذیری رخ داد.

آقایان مسئول تا کی باید شاهد از دست دادن دانشمندان هسته‌ای و نخبگان علمی خود باشیم؟

چرا باید دقیقا بعد از ۱۰ سال، در سالگرد شهادت شهید «شهریاری» از دانشمندان هسته‌ای، و دقیقا یک روز بعد از آنکه یک جاسوس با بدرقه لبخندهای دیپلمات‌های ما آزاد می‌شود این اتفاق رخ دهد؟ در زمانی که عده‌ای دل به مذاکره با رئیس جدید استکبار بسته‌اند!!! آیا این خود حامل پیام نیست؟

ما از مسئولین امنیتی و اطلاعاتی می‌خواهیم با شناسایی هر چه سریع‌تر عوامل داخلی مزدور، آنها را به اشد مجازات رسانده و جوابی سخت و در خور، به عاملان خارجی آنها بدهند؛ تا اینکه خود، درس عبرتی برای آنان بوده و از تکرار چنین اعمال جنایت باری جلوگیری شود.

حوزه علمیه آیت الله بهاری(ره) شهرستان بهار

انتهای پیام/

ارسال نظرات