خبرهای داغ:
سپاه شهرستان مانه و سملقان در پیامی اعلام کرد: جهاد علمی ایران در عرصه هسته‌ای و دفاعی با ترور دانشمندان متوقف شدنی نیست.
کد خبر: ۹۲۹۹۵۰۷
|
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، متن پیام فرمانده ناحیه مقاوت بسیج شهرستان مانه وسملقان و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان مانه وسملقان در پی شهادت شهید محسن فخری زاده به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

بار دیگر دستان جنایتکار آمریکای تروریست و تروریست پرور و هژمونی صهیونیست بین الملل در ایام سالگشت شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با به شهادت رساندن سردار دیگری در عرصه علمی و صنعت هسته‌ای نمایان شد.

شهید والامقام محسن فخری زاده دانشمند بزرگ و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح عمر پربرکت خود را برای عزت، اقتدار و رشد علمی و پیشرفت ایران اسلامی وقف کرده بود. اقدام وحشیانه و تروریستی این دانشمند برجسته کشور گرچه داغی سنگین بر دل ملت بزرگ ایران نشاند، اما دشمنان کور دل و قسم خورده ملت بدانند قدرت انقلاب اسلامی نه در سایه سازش با استکبار بلکه در زیر پرچم مقاومت و ایستادگی است که توانسته افق‌های روشن علم و فناوری، در عرصه‌های نظامی، هسته‌ای و دفاعی، را با سرعت طی کند و این خون‌ها نه تنها باعث توقف ایران اسلامی به سمت تحقق تمدن نوین اسلامی نخواهد شد بلکه بیداری ملت‌ها را در پی داشته و نشانه اقتدار و حرکت مجاهدانه و درست ملت به سمت اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

اینجانبان شهادت مظلومانه این دانشمند برجسته جهان اسلام را به محضرحضرت بقیه الااعظم امام مهدی (اروحنا له فداء) و نائب برحقش مقام عظمای ولایت، مردم قدرشناس و صبور ایران اسلامی، جامعه علمی کشور، بویژه خانواده معزز این شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض نموده، و علوّ درجات آن شهید، صبر و اجر بازماندگان و عزت و سربلندی را از خدای متعال برای ملت عزیز ایران مسئلت داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها