درخواست مراکز استانی و 1084 کانون نهضت استادی پس از ترور حسین فخری زاده:

پاسخ مدبرانه و برق‌آسا به ترور، اقتدار ملّی را افزایش می‌دهد

فراتر از تحلیل‌های اهالی سیاست‌زده و دلان مذاکرات ضدمیهنی که پاسخ ملّی به این گونه اقدامات تروریستی را مقدمه آتش افروزی در منطقه می‌خوانند، می‌گوییم مقابله به مثل مدبرانه، برق آسا و مجازات سران مکاتب مدرن ترور بر مولفه‌های قدرت ملّی خواهد افزود؛ گو این که بسیار زودتر از آنچه گمان می کنند، جنایتکاران و دولت های بالذات تروریست، تاوان خون این شهید بزرگ و قهرمان ملّی را خواهند پرداخت.
کد خبر: ۹۲۹۹۵۵۹
|
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴

به گزارش روابط عمومی و مرکز رسانه‌ای نهضت استادی بسیج (ناب)،  1084 کانون نهضت استادی بسیج ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شهادت دکتر حسین فخری‌زاده و همدردی با ملّت شریف ایران و جامعه دانشگاهی و علمی کشور، در بیانیه‌ای آمادگی خویش را برای عملیاتی سازی امر رهبر حکیم انقلاب اسلامی مبنی بر تداوم مسیر علمی و تحقیقاتی این شهید علمی و مجاهد دفاعی اعلام کردند.

پاسخ  مدبرانه و برق‌آسا به ترور، اقتدار ملّی را افزایش می‌دهد

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم


«وَ ضُرِبَتْ عَلَیهِمُ الذِّلَّةُ وَ الْمَسْکَنَةُ وَ باءُو بِغَضَبٍ مِنَ اللّهِ ذلِکَ بِأَنَّهُمْ کانُوا یکْفُرُونَ بِایاتِ اللّهِ وَ یقْتُلُونَ النَّبِیینَ بِغَیرِ الْحَقِّ ذلِکَ بِما عَصَوْا وَ کانُوا یعْتَدُونَ» و مُهر ذلت و نیاز بر پیشانی آنها زده شد و باز گرفتار خشم خدایی شدند؛ چون آنان بایات الهی، کفر می ورزیدند و پیامبران را به ناحق می کشتند، اینها به خاطر آن بود که گناهکار و متجاوز بودند. (بقره/61)
یکبار دیگر دستان جنایتکارانه رژیم منحوس صهیونیستی به خون مطهر دانشمندی بزرگ و مردمی و مجاهدی خالص در عرصه‌ی علم و فناوری آغشته گردید تا به گمان باطل خویش راه پیشرفت علمی و فناوری ملّت ایران در دفاع از مرزهای اعتقادی و جغرافیایی این آب و خاک را کند یا متوقف نماید. غافل از آنکه با شهادت دانشمندانی همانند دکتر فخری زاده‌ها، سپهبد سلیمانی‌ها و سرلشگر تهرانی مقدم‌ها، نه در مسیر علمی پیشرفت و تحقیقات دفاعی ایران اسلامی تغییری حاصل می‌شود نه در وضعیت مستحکم مقابله با ظلم و استکبار خللی وارد خواهد آمد. چراکه استادان همکار ایشان در دانشگاه و ده‌ها دانشجویی که توسط وی پرورش یافته‌اند، با انگیزه مضاعف دینی و ملّی راه وی را ادامه داده و بر سرعت زوال رژیم کودک کش اسرائیل خواهند افزود.
نهضت استادی بسیج ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی، همدردی با ملّت شریف ایران و جامعه دانشگاهی و علمی کشور، آمادگی خویش برای عملیاتی سازی امر رهبر حکیم انقلاب اسلامی مبنی بر تداوم مسیر علمی و تحقیقاتی این شهید علمی و مجاهد دفاعی را اعلام داشته و بر محورهای زیر تاوید می نماید:
1ـ مدافعان حریم ولایت و میهن هر چه سریع‌تر پاسخ گستاخی طراحان این اقدام بزدلانه و تروریستی را داده و با تدبیر اثر بخش، برای ثبت در حافظه تاریخی جهانیان  به نمایندگی از ملّت رشید ایران و خانواده داغدار این شهید عزیز، از محور آمریکایی ـ صهیونیستی انتقام گیرند.
2ـ مسئولان امنیتی و نهادهای مسئول در دولت اهتمام بیشتری در خصوص حفاظت از دانشمندان علمی کشور  مبذول داشته و به سرعت با شناسایی عاملان و آمران ترور، اقتدار امنیتی و اطلاعاتی نظام اسلامی را به رخ دشمنان زبون ملّت ایران بکشند.
3ـ دستگاه دیپلماسی کشور و کارگزاران حوزه علم و پژوهش کشور با برنامه منسجم و تلاشی پیگیر بستر محکومیت حقوقی و مجازات غاصبان قدس به عنوان آمران اصلی این جنایت تروریستی را فراهم کرده و از نهادها و سازمان های بین المللی مسئول و مدعی حقوق بشر به ویژه شورای امنیت بخواهند تا نسبت به محکومیت و مجازات آمران و عاملان این ترور اقدامات لازم را به عمل آورند.
4ـ دستگاه قضایی و مسئولان پرتلاش آن لازم است در اسرع وقت نسبت به اعاده حقّ ملّت مقتدر ایران در مجامع حقوقی طرح دعوی نموده و زمینه مجازات سران جنایتکار رژیم صهیونیستی و همدستان آمریکایی آن را فراهم آورند.
5ـ مجامع دانشگاهی و یکایک شخصیت‌های علمی و اندیشمند جهان با کارگردانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاونت حقوقی این سازمان نسبت به رفتار جنایت کارانه دولت غاصب اسرائیل در محروم سازی بشریت از خدمات علمی و نتایج تحقیقاتی دانشمندانی چون استاد شهید  دکتر فخری زاده که در عرصه مقابله با کووید 19 نیز دارای خدمات ارزشمندی بوده است، همتی جهادی اتخاذ کرده و با تمام توان از نهادهای مسئول جهانی مطالبه نمایند تا نسبت به مجازات عاملان و آمران این گونه جنایات ضد بشری اقدام فوری شود . 
در پایان خطاب به دشمنان ملّت ایران از ترامپ تا نتانیاهو، از بن سلمان تا جو بایدن، از منافقین تا سلطنت طلبان و تمامی مرتجعین ضد علم و پیشرفت تاکید می کنیم شهادت آرزوی مومنان واقعی است و بنا به قول آن حکیم دوران بکشید ما را تا ملّت ما از غبار فتنه ها  بیدارتر شوند. اما یادتان باشد که غیرت و عزّت ایرانی اجازه نخواهد داد تا از خون عزیزانش بگذرند. همچنین فراتر از تحلیل های اهالی سیاست زده و دلان مذاکرات ضدمیهنی که پاسخ ملّی به این گونه اقدامات تروریستی را مقدمه آتش افروزی در منطقه می خوانند، می گوییم مقابله به مثل مدبرانه، برق آسا و مجازات سران مکاتب مدرن ترور بر مولفه های قدرت ملّی خواهد افزود؛ گو این که بسیار زودتر از آنچه گمان می کنند، جنایتکاران و دولت های بالذات تروریست، تاوان خون این شهید بزرگ و قهرمان ملّی را خواهند  پرداخت.

مراکز استانی و 1084 کانون نهضت استادی بسیج (ناب) 
در دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و مهارتی کشور

 

 
ارسال نظرات