فرشاد جلوه ده
اجرای طرح «راه سلیمانی» در استان اردبیل/
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل گفت: اجرای طرح «راه سلیمانی» در استان اردبیل از اول آذر آغاز شده است که تا ۱۳ دی‌ ادامه ‌می‌یابد.
کد خبر: ۹۲۹۹۸۲۳
|
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجرای طرح «راه سلیمانی» در استان اردبیل از اول آذر آغاز شده است که تا ۱۳ دی‌ ادامه ‌می‌یابد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح که از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه ابلاغ شده، دو هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان استان اردبیل توزیع می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل ادامه داد: در قالب این طرح قرار است اقلام معیشتی، بسته‌های فرهنگی، تجهیزات بهداشتی، غذای گرم، پوشاک، وسایل گرمایشی و... به نیازمندان اهدا شود.

ستوده عنوان کرد: در ادامه این طرح ۲۰ هزار پرس غذای گرم نیز از محل درآمد موقوفات و مشارکت خیرین بزرگوار استان اردبیل و امام‌زادگان، پخته شده و در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: استفاده از درآمد موقوفات، مشارکت متولیان موقوفات غیرمتصرفی، منابع قابل استفاده از بقاع و امام‌زادگان، اجرای نیات اطعام، خیرات و مبرات، کمک به فقرا، لباس و پوشاک مساکین و نیازمندان از دیگر محل‌های تامین هزینه این بسته‌های معیشتی است.

ارسال نظرات