خبرهای داغ:
خانه ناامن برای اسرائیل:

انتقام سخت از گله کفتارها(1)!!

منطقه به زودی با ضربات نامرئی و گیج کننده به چالش بزرگی برای اسراییل و آمریکا تبدیل خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۰۰۰۲۴
|
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷

خبرگزاری بسیج: گرفتن طعمه اش و دریدن وی هجوم می آورند و هر کس سهم خود را از سفره شیر بر می دارد. در بسیاری از مواقع کفتارها به خاطر خوی طمع و حریص بودن اغلب شیر ها ناتوان و بیمار تصور می کنند که پس از تحریک های فراوان و تعدی، حمله مرگبار شیر به گله کفتارها شروع می شود و نمایشی از یک انتقام و حفظ حریم را به نمایش می گذارد.

تحریم و ترورهای فراوان توسط اسراییل با پالس های فراوانی در داخل و خارج همراه است. «اید کوهین» روزنامه نگار و مسئول سایبری بخش عربی موساد می گوید: ایران حرف از انتقام سخت می زند بسیار خوب، ما منتظر موشک های آنان هستیم، ایرانی ها ترسوتر از این حرف ها هستند، آنان فقط سخن می گویند. واکنش های اینچنینی نشان دهنده شکستن ابهت کشور و دادن ترکه دست مجرم است.

برخی در داخل بابت شهادت فخری زاده خواستار انتقام هستند، برخی دعوت به مذاکره مجدد و خویشتنداری می کنند، سراییل پیغام تلویزیونی میدهد تا پایان ریاست جمهوری ترامپ که دو ماه فرصت باقی است، ضربات غافلگیر کننده ای دریافت خواهد کرد.

اینکه تا ۲۲ بهمن حوادثی در منطقه رقم بخورد دور از ذهن نیست. ایران در شکار گرگ ها سر رشته خوبی دارد. شکار در ذات ایرانی هاست، همواره از اصل انتظار و غافلگیری استفاده می کنند.‍ اسراییل و آمریکا نیز به صورت رسمی مسئولیت ترورها را بر عهده نگرفتند.
اگر ایران زمان و تاریخ انتقام را افشا کند، در یک آمادگی و تخاصم دوجانبه خسارت های فراوانی را باید تحمل کند.

انتقام فقط با غافلگیری و ضربه گیج کننده می تواند دامنه امنیت را گسترش دهد. ۱۰ دی ماه ساعت ۱/۲۰ بامداد ۱۳۹۸ یادآور سخت ترین روزهای ایران بود. بغض ۴۰ ساله رهبر انقلاب از فراغ سردار دلها، تاریخ سالروز حادثه نزدیک است و منطقه به زودی با ضربات نامرئی و گیج کننده به چالش بزرگی برای اسراییل و آمریکا تبدیل خواهد شد.

صادق چگینی

ارسال نظرات
پر بیننده ها