خبرهای داغ:
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان خبر داد

دستگیری ۱۱۵ نفر خرده فروش مواد مخدر و معتاد در همدان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان ازدستگیری تعداد ۱۱۵ نفر خرده‌فروش مواد مخدر و معتاد در نتیجه اجرای طرح دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۰۱۱۱
|
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
دستگیری ۱۱۵ نفر خرده فروش مواد مخدر و معتاد در همدانسرهنگ محمدتقی حاجیلویی در  گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: از آن جایی که یکی از دغدغه‌ها و مطالبه مردمی در حوزه امنیت اجتماعی، جمع‌آوری معتادان متجاهر و پاکسازی اماکن عمومی و خیابان‌ها از وجود این دسته از افراد است، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان همدان، اقدام به اجرای طرح پاکسازی و دستگیری معتادان متجاهر در سطح شهر همدان کرد.

وی افزود: در این راستا  تعداد ۱۱۵ نفر معتاد متجاهر و خرده‌فروش از سطح شهر جمع‌آوری که پس از غربالگری تحویل مراکز ماده ۱۶ و تبصره ۲ ذیل ماده ۱۶ ساماندهی، شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بیان داشت: برخورد قاطع با خرده‌فروشان به عنوان پیاده نظام قاچاقچیان و جمع‌آوری معتادان متجاهر به عنوان یک اولویت ماموریتی اصلی در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار دارد که در این راستا توفیقات قابل توجهی حاصل شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات