خبرهای داغ:

جلسه مشترک کلینیک صنعت یار شاهرود

جلسه مشترک اجرای طرح کلینیک صنعت یار با حضور مسئول کانون بسیج مهندسین، مسئول عارضه یابی واحد‌های تولیدی شرق استان و بسیج ادارات و کارگری سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۰۱۳۹
|
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، اولین جلسه مشترک کلینیک صنعت یار با حضور سرهنگ شعبانعلی، سرگرد بستجانی مسول عارضه یابی واحد‌های تولیدی شرق استان، تسهیل گر و مسول صندوق‌های اشتغال زایی سپاه شاهرود به میزبانی حوزه مقاومت بسیج الحدید ادارات و الغدیر کارگری برگزار شد.
در این نشست سرگرد غلامرضا بستجانی گزارشی از وضعیت فعلی واحد‌های صنعتی وعارضه یابی صورت گرفته در سال قبل برای ۴۱ واحد صنعتی شاهرود و دسته بندی مشکلات این واحد‌ها در چند بخش، شامل مشکل نقدینگی، بوروکراسی زیاد اداری، مشکل تامین مواد اولیه مورد نیاز وفروش محصولات واحد‌های تولیدی، نوسانات قیمت‌ها وارز... را اشاره کرد و درخواست همکاری بسیج ادارات شهرستان شاهرود را برای ورود به ادارات و بررسی و حل مشکل واحد‌های تولیدی را خواستار شد.
در ادامه سرگرد جعفر اسماعیلی فرمانده حوزه الحدید ادارات شهرستان شاهرود با اشاره به شعار سال (جهش تولید) و سیاست گذاری و جهت گیری کلان نظام توسط مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (زید عزه)، از همکاری همه جانبه و ظرفیت بسیج ادارات شهرستان شاهرود برای تحقق جهش تولید و برداشتن موانع تولید خبر داد.
اسماعیلی بر ضرورت تشکیل قرارگاه شهرستانی و استانی با حضور فرماندار شهرستان و فرمانده سپاه ناحیه، و ادارت مربوطه تاکید و لزوم استمرار جلسات و شرکت جهادی و خالصانه وزارت از بروکراسی اداری تاکید و آماندگی بسیج ادارات شهرستان را برای برداشتن موانع تولید وکمک به تحقق شعار سال اعلام کرد.
عبد الحسین شعبانعلی، مسول بسیج مهندسین علم و صنعت شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه نیاز به یک دبیرخانه دائمی و تعریف ساز و کار برای این طرح اجرایی در شهرستان ضرورت دارد و باید از همه ظرفیت ها، خصوصا پشتیبانی وحمایت فرمانده سپاه ناحیه را داشته باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها