خبرهای داغ:
رئیس بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: حل مشکلات محرومان و مستضعفان دغدغه بسیج سازندگی کرمانشاه است.
کد خبر: ۹۳۰۰۱۴۸
|
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، کامران هزار خانی در مراسم امضا تفاهم نامه ایجاد اشتغال تولید محور برای مددجویان و اقشار آسیب پذیر کرمانشاهی، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مجموعه بسیج سازندگی در استان کرمانشاه، برطرف کردن بخشی از مشکلات محرومان و مستضعفان، خصوصاً اقشار تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی است.

وی افزود: در ارتباط با آموزش مهارت‌ها آموزش حرفه با هدف ایجاد شغل پایدار تعاملات سازنده‌ای با سازمان فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه داریم و در این راستا جوانان زیادی را برای حرفه آموزی به این سازمان معرفی کرده‌ایم.

رئیس بسیج سازندگی کرمانشاه با اشاره به امکان بکارگیری ظرفیت‌های صندوق‌های بسیج و تعاونی‌ها در خصوص اشتغال، تاکید کرد: آمادگی لازم جهت معرفی افراد نیازمند به کار را به این صندوق و تعاونی‌ها با شرط ایجاد شغل پایدار را داریم و به دنبال به دست آوردن بازار فروش استان از تولید داخل استان هستیم.

هزارخانی به ظرفیت بالای بازار استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: بازار لبنیات، صنایع دستی و تولیدی ظرفیت بسیار بالایی در استان دارد و از همه مهم‌تر ظرفیت صادراتی که در استان وجود دارد به ایجاد اشتغال پایدار و تولید کمک زیادی می‌کند.

ارسال نظرات