مسئول روابط عمومی حوزه بسیج کوثر 3 اراک:

بسیج در همه عرصه ها کارنامه موفق و قابل قبولی دارد/برگزاری رزمایش کمک مومنانه در مسجد الاقصی اراک

مسئول روابط عمومی حوزه بسیج کوثر 3 اراک از برگزاری رزمایش کمک مومنانه در مسجد الاقصی اراک خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۰۲۷۵
|
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ خانم آرین فر مسئول روابط عمومی حوزه بسیج کوثر 3 اراک با اشاره به راهگشا بودن تفکر بسیج در عرصه های مختلف گفت:بسیج از بطن مردم و برای مردم است و امروز خوشبختانه بسیج در همه عرصه ها کارنامه موفق و قابل قبولی دارد و این کارنامه به برکت تفکر امام و خون شهدا و همت های بلند جوانان است.

وی افزود: بسیج در طول این سالها ما می توانیم را به طور عملیاتی اثبات کرده و در مقاطع مختلف تهدید را به فرصت تبدیل کرده است و نشان داده هرکجا اراده ها را به کارگیری کریدیم می توانیم موفق و سربلند بیرون بیاییم.

آرین فر اظهار کرد: امروز بسیج و بسیجی برای همه یک الگوی عملیاتی است و این تفکر نجات بخش هم در داخل کشور و هم در خارج از مرزها به یک نسخه کاملا کارآمد تبدیل شده است.

وی تأکید کرد: در طول انقلاب هرکجا از بسیج و بسیجی استفاده کردیم نتایج خوبی را دیدیم و هرکجا بسیج را نادیده گرفتیم موفقیت های چشمگیری حاصل نشده و این درس بزرگی است.

مسئول روابط عمومی حوزه بسیج کوثر 3 اراک با اشاره به اینکه در بیماری کرونا خوشبختانه بسیج با رویکرد سلامت محور و خدمت به مردم خوش درخشید، گفت: بسیجیان در ای ایام در قالب های مختلف خدمت را بین مردم آوردند که یکی از آنها راه اندازی کمک مومنانه با رویکرد مسجد محوری بود که خوشبختانه شاهد آثار و برکات زیادی در این خصوص بودیم.

وی با اشاره به اقدامات حوزه بسیج کوثر 3 بیان کرد: بسیجیان حوزه کوثر 3 از همان ابتدای شیوع بیماری کرونا اقدامات مختلفی را برای مبارزه جدی با کرونا انجام دادند و امروز هم به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج رزمایش کمک مومنانه در مسجد الاقصی با حضور مسئولین برگزار شد.

مسئول روابط عمومی حوزه بسیج کوثر 3 اراک خاطر نشان کرد: در این رزمایش تعداد 70 بسته معیشتی و  ۵۰ بسته نوشت افراز بین نیازمندان توزیع می شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات