مسئول بسیج جامعه پزشکی آذربایجان شرقی:

طرح شهید رهنمون در مناطق محروم آذربایجان شرقی اجرا می‌شود

مسئول بسیج جامعه پزشکی آذربایجان شرقی از اجرای طرح شهید رهنمون در مناطق محروم این استان خبر داد و گفت:بسیج جامعه پزشکی استان در کنار کادر درمان است.
کد خبر: ۹۳۰۰۲۹۹
|
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جواد احمدیان با اشاره به فعالیت‌های سازمان بسیج جامعه پزشکی اظهار داشت: سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یکی از اقشار سپاه عاشوراست که بیشتر در حوزه سلامت به مردم خدمت رسانی می‌کند.

وی افزود: بسیج جامعه پزشکی در کنار کادر درمان بوده و در صحنه مبارزه با کرونا نیز خوش درخشیده و در زمینه درمان بیماران کرونایی نیز ورود کرده است.

احمدیان در ادامه خاطرنشان کرد: در سطح استان برخی مناطق بودند که کادر درمانی کفاف آنجا را نمی‌داد و  همچنین به واسطه تشدید کرونا در برخی مناطق نیز  نیاز بود تا نیروی کمکی  در این خصوص اعزام  شود که در این راستا بسیج جامعه پزشکی در این خصوص ورود کرده و خدمات خوبی را ارائه داد.

وی ادامه داد: بسیج جامعه پزشکی همچنین در قالب تیم‌های شهید رهنمون که شامل پزشک، پرستار و روانشناس است را  به مناطق محروم تبریز به صورت ماهانه و منظم  اعزام می‌کند و در این راستا افرادی که نیازمند هستند به صورت رایگان معاینه شده و خدمات بهداشتی و درمانی نیز ارائه می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار