توزیع بیش از 500پک معیشتی،بهداشتی و آموزشی بین نیازمندان و دانش آموزان توسط سپاه ناحیه ایلام
کد خبر: ۹۳۰۰۳۵۰
|
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،فرمانده سپاه ناحیه ایلام سرهنگ پاسدار "حیدر الفتی"در خصوص مرحله سوم کمک مومنانه گفت:یکی از برنامه های اصلی و روتین مجموعه سپاه و بسیج، تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری  در خصوص نهضت کمک مومنانه می باشد.

وی ادامه داد:در برنامه های مختلف و در همین راستا، ما از ابتدای سال با شروع اپیدمی کرونا با بسیج پایگاه های مقاومت و استفاده از تمام ظرفیت بسیج خیرین، نهاد ها و سازمان های همسو، اقدام به جمع آوری کمک های مردمی و تهیه پک های معیشتی و آموزشی کرده و با شناسایی نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا، اقدام به توزیع بین آنها نمودیم.

 فرمانده سپاه ناحیه ایلام افزود:از ابتدای بیماری کرونا،بسیج به عنوان ظرفیت بی بدیل نظام مقدس به عنوان یکی از مولفه های توانمندی قدرت نظام،در کنار دستگاه های خدمات رسان و متولی امر بهداشت و درمان کشور، اقدام به توزیع بسته های معیشتی در قالب طرح کمک مومنانه بین آسیب دیدگان از کرونا نموده است.

 وی در پایان گفت:در ادامه  مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه و با کمک کمیته امداد شهرستان ایلام ، اقدام به تهیه 200 پک بهداشتی ، 100 پک آموزشی و 200 پک معیشتی و نیز شناسایی نیازمندان توسط پایگاه ها در مناطق حاشیه نشین کردیم و با استفاده از ظرفیت بسیج،این پک های معیشتی در بین مناطق حاشیه نشین شهر ایلام به مدد الهی توزیع خواهند شد.

ارسال نظرات