مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در پی شهادت «محسن فخری‌زاده» به دست تروریست‌های وابسته به صهیونیست‌ها و استکبار جهانی پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۰۰۴۶۸
|
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛  سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در پی شهادت «محسن فخری زاده» به دست تروریست‌های وابسته به صهیونیست‌ها و استکبار جهانی پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«إِنَّا فَتَحْنَا لَكَ فَتْحًا مُبِينًا» ما تو را پيروزى بخشيديم [چه] پيروزى درخشانى

امروز فتح و پیروزی امت اسلام آتشی بر جان استکبار انداخته و لشکریان شیطان در آخرین لحظه‌های فروپاشی خود دست به اقدام زشت و خبیثانه ترور دانشمندان و نخبگان علمی کشور ما می زند تا بیش از پیش در باتلاق نفرت جهانی فرو رفته و پرده از ذات شیطانی و وحشیانه خود کنار کشند.

آنان باید بدانند ما ملت شهادت هستیم و شهادت افتخار ماست و ما ملت شهیدپرور ایران به رهبری مقتدایمان امام خامنه ای (مدظله العالی) در راه اعتلای اسلام ناب محمدی (ص)، انقلاب اسلامی و ارزش های والای سرزمین اسلامی خود جان خواهیم داد و  قطره قطره خونمان را همچون شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافع امنیت، مدافع حرم و... نثار این انقلاب خواهیم کرد.

امروز جهانیان نظاره گر چهره خبیث استکبار باشند که در این دوران که تمامی دنیا دست به گریبان ویروسی منحوس برای نجات جان آدمیان است استکبار دست به ترور انسان‌ها آن هم نخبگان علمی که برای نجات جان انسانها تلاش میکنند  می‌‌زند.

اینجانب شهادت دکتر «محسن فخری زاده» دانشمند پر افتخار هسته‌ای کشور و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را به رهبر عزیزمان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و ملت شهید‌پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و علو درجات برای این شهید بزرگوار و صبر جزیل برای بازماندگان را از محضر خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات