معاون فرهنگی- هنری سپاه زنجان در گفت وگو با "بسیج" عنوان کرد
معاون فرهنگی - هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان برنامه های هفته مکتب انقلاب اسلامی را در استان زنجان تشریح کرد.
کد خبر: ۹۳۰۰۵۰۹
|
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۷
مسعود رمرودی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان اظهار کرد:امروزه یکی از پیشران‌های برجسته جمهوری اسلامی، در دسترس بودن مکتب تدوین شده انقلاب اسلامی است که توسط امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تبیین شده است.
برنامه‌های هفته مکتب انقلاب اسلامی در زنجان برگزار می شود

وی تصریح کرد:سه ضلع قاعده‌ای این مکتب شامل بنیاد‌های فکری آن، نگاه به سیره مبارزاتی امامان شیعه و نظریه تحقق اهداف انقلاب اسلامی است که در سال ۷۹ به صورت منسجم از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شد.

معاون فرهنگی هنری سپاه زنجان با بیان اینکه در ۱۲ آذر سال ۷۹، مقام معظم رهبری در بیاناتی مکتب اسلامی را تبیین کردند، افزود: بیانات مقام معظم رهبری مورد توجه مجموعه‌های فکری و انقلابی و تشکل‌های دانشجویی قرار گرفت که ضروری است در این هفته بار دیگر این ۵ مرحله مورد تبیین قرار گیرد.

این مسئول ادامه داد: بیانات ویژه مقام معظم رهبری در ۱۲ آذر ۷۹ در جمع کارگزاران به صورت ابداعی و نوآورانه مطرح شد که تسلط بر آن بر هر فردی یک لنگر اطمینان بخش در طوفان حوادث برای حفظ خویش و پیدا کردن راه حق محسوب می‌شود.


معاون فرهنگی - هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان یادآور شد: در این مکتب خط کلی برای حرکت مسیر انقلاب اسلامی با تمسک به مجموعه‌ای از آموزه‌ها و لایه‌های بنیادی، راهبردی، تاکتیکی و عملیاتی وجود دارد که انسان را از سرگردانی نجات داده و چهره روشن و منطقی از مفهوم امت و امامت را به نمایش می‌گذارد.

رمرودی با اشاره به اینکه با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، از ۱۲ تا ۱۹ آذر ماه هفته مکتب انقلاب اسلامی در کشور نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد:شعار محوری امسال مکتب انقلاب اسلامی، راهنمای حرکت عمومی به سوی تمدن نوین اسلامی می‌باشد.


این مسئول با اشاره به سیاست‌های این هفته بیان داشت:گفتمان سازی مکتب انقلاب اسلامی در اقشار مختلف بسیج، معرفی و تبیین مکتب انقلاب اسلامی به عنوان پیشران انقلاب اسلامی تا تمدن سازی نوین اسلامی، انسجام بخشی گفتمانی و زمینه سازی گفتمانی برای تحقق بخشی دولت جوان حزب اللهی از اهداف این هفته می‌باشد.


وی با اجاره به برنامه‌های هفته مکتب انقلاب اسلامی، از اجرای رزمایش طرح ثامن خبر داد و گفت: نشست‌های روشنگری و کلاس‌های بسیج در این هفته به تبیین مکتب انقلاب اسلامی می‌پردازند.

وی تصریح کرد: مسابقه کتابخوانی از کتاب‌های انسان ۲۵۰ ساله و طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن به مناسبت هفته مکتب انقلاب اسلامی برگزار و طرح خوانش این دو کتاب در این هفته اجرایی می‌شود.

این مسئول با اشاره به فضاسازی لازم برای هفته مکتب انقلاب اسلامی در سطح شهر، گفت: بازنشر و انعکاس سخنرانی مقام معظم رهبری در ۱۲ آذر ۷۹ از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته است.

معاون فرهنگی - هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از برگزاری وبینار کشوری هفته مکتب انقلاب اسلامی خبرداد و گفت: مجموعه فعالیت‌های انجام شده پیرامون تبیین مکتب انقلاب اسلامی در واقع شالوده خمیر مایه فکری در زمینه اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

رمرودی با بیان اینکه بیشتر برنامه‌های این هفته در فضای مجازی پیش‌بینی شده است، گفت: محتوای لازم برای ارائه در فضای مجازی تولید شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات