معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در گفت وگو با«بسیج»خبر داد؛

برگزاری جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری چهل سالگی دفاع مقدس در زنجان

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان زنجان از برگزاری جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری چهل سالگی دفاع مقدس در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۴۱۵۶
|
۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰

مسعود رمرودی در گفت گو با خبرنگار بسیج زنجان گفت:بمناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و بمنظور گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری حماسه سازان 8 سال دفاع مقدس، معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اقدام به برگزاری جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری چهل سالگی دفاع مقدس در زنجان نموده است.

 

وی بااشاره به اهداف این جشنواره بیان کرد: حفظ و تداوم فرهنگ اصیل اسلامی انقلابی ملت قهرمان ایران و همچنین بروزرسانی فعالیت ها و اقدامات و تولیدات فرهنگی هنری منبعث از دفاع مقدس از اهداف این جشنواره می باشد.

 

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری چهل سالگی دفاع مقدس شامل بخش ها و محورهای متعددی است،تصریح کرد:دفاع مقدس و امید آفرینی،دفاع مقدس و بیداری اسلامی ،دفاع مقدس و دانش و پیشرفت علمی ،دفاع مقدس و ولایت مداری، دفاع مقدس و تربیت جوان مومن انقلابی ،دفاع مقدس و بسیج دفاع مقدس و معنویت و اخلاق، دفاع مقدس و استکبار ستیزی و دفاع مقدس و بازدارندگی از محورهای اصلی این جشنواره می باشند.                                                              

 

رمرودی به بخش ویژه جشنواره اشاره و تصریح کرد:همچنین ارائه برنامه های فرهنگی هنری خلاقانه ، نو و ابتکاری در راستای اجرای کنگره ی 3535 شهید استان زنجان مورد بررسی و تقدیر ویژه قرار خواهند گرفت.

 

معاون فرهنگی-هنری سپاه استان خاطرنشان کرد: عموم هنرمندان و علاقه مندان به فعالیت های فرهنگی هنری میتوانند تولیدات خود را بر اساس محور های اعلام شده در بخشهای پوستر ، اینفوگرافیک ، عکس ، نماهنگ ، سرود ، شعر ، فیلمنامه ، خاطره گویی کوتاه و دل نوشته به سردار دلها حاج قاسم سلیمانی به آدرس @festivalTDM40 در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

 

وی افزود: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در شبکه اجتماعی ایتا ارسال کرده و یا در قالب لوح فشرده به معاونت فرهنگی - هنری سپاه انصار المهدی (عج) تحویل دهند.

 

این مسئول یادآور شد: علاقه‌مندان تا 30 آبان ماه امسال فرصت دارند تا آثار خود را به یکی از روش‌های اعلام شده ارسال و در ارتقای تولیدات فرهنگی و هنری دفاع مقدس و کنگره 3535 شهید استان زنجان نقش‌آفرینی کنند.

 

 

ارسال نظرات